Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






НАПРЯМУ 6.110101 «ВЕТЕРИНАРНА МЕДИЦИНА»

Міністерство аграрної політики та продовольства України

 

Дніпропетровський державний аграрний університет

Факультет ветеринарної медицини

 

 

Кафедра епізоотології

та інфекційних хвороб

 

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

ЩОДО ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ

З ДИСЦИПЛІНИ «ЕПІЗООТОЛОГІЯ ТА ІНФЕКЦІЙНІ ХВОРОБИ»

ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ОКР «БАКАЛАВР»

НАПРЯМУ 6.110101 «ВЕТЕРИНАРНА МЕДИЦИНА»

 

Дніпропетровськ – 2011

 

Методичні рекомендації щодо виконання курсової роботи з дисципліни «Епізоотологія та інфекційні хвороби» // Дніпропетровський державний аграрний університет / Дніпропетровськ, 2011. – 16 с.

Курсова робота з дисципліни «Епізоотологія та інфекційні хвороби» – це самостійна робота студента – майбутнього лікаря ветеринарної медицини як узагальнення теоретичної, практичної роботи та елементів наукових досліджень з питань діагностики, профілактики та заходів боротьби з інфекційними захворюваннями тварин.

Курсову роботу студент виконує за матеріалами, які одержані під час навчання, виробничої практики, де студенти беруть участь у проведенні діагностичних досліджень на інфекційні хвороби тварин, проведення профілактичних заходів, інших роботах, передбачених програмою практики, а також роботи з літературними джерелами.

Методичні рекомендації розраховані для підготовки фахівців ОКР «Бакалавр» напряму 6.110101 «Ветеринарна медицина» у вищих навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації Міністерства аграрної політики України затверджено Департаментом аграрної освіти, науки та дорадництва Міністерства аграрної політики України 6 квітня 2010 р. на основі кваліфікаційної характеристики і освітньо-професійної програми підготовки «Бакалавра» за напрямом підготовки 6.110101 «Ветеринарна медицина», затверджена МОН України від 1 червня 2009 року.

 

 

Укладачі:доктор ветеринарних наук, професор Ткаченко О.А.

кандидат ветеринарних наук, в.о. доцента Алексєєва Н.В.

кандидат ветеринарних наук, доцент Зажарський В.В.

 

Рецензент:завідувач кафедри нормальної і патологічної анатомії сільськогосподарських тварин, доктор ветеринарних наук, професор Гаврилін П.М.

 

 

Методичні вказівки розглянуто і ухвалено до друку кафедрою епізоотології та інфекційних хвороб, протокол № 1 від 30.08.2011 р., та науково-методичною радою факультету ветеринарної медицини ДДАУ 22 листопада 2011 р., протокол № 2.

 

Рекомендації складені з урахуванням типової програми навчальної дисципліни для підготовки фахівців ОКР «Бакалавр» напряму 6.110101 «Ветеринарна медицина» у вищих навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації Міністерства аграрної політики України затверджено Департаментом аграрної освіти, науки та дорадництва Міністерства аграрної політики України 6 квітня 2010 р.

 

ВСТУП

Якість ветеринарного обслуговування тваринництва в нових умовах розвитку сільськогосподарського виробництва залежить від рівня спеціальних знань лікарів ветеринарної медицини, їх організаційних навичок та вміння використовувати ці знання в конкретних умовах господарства, в конкретній епізоотичній ситуації.

Курсова робота з дисципліни «Епізоотологія та інфекційні хвороби», виконується на завершальному етапі підготовки лікарів ветеринарної медицини та допомагає правильно орієнтуватися в конкретних ситуаціях, об'єктивно оцінювати і аналізувати епізоотичне становище, проводити самостійно епізоотологічне обстеження господарства, правильно вирішувати практичні завдання, які ґрунтуються на спеціальних знаннях, що сприяє закріпленню знань із загальної та спеціальної епізоотології, дає можливість оцінити знання і здібності майбутнього фахівця у вирішенні організаційних питань боротьби з інфекційними хворобами.

В практичній діяльності студенти використовують такі методи досліджень: епізоотологічний, клінічний, патолого-анатомічний, алергічний, серологічний, бактеріологічний, вірусологічний, біохімічний та інші методи з урахуванням завдань.

Студенти здобувають вміння та практичні навички при проведенні епізоотологічного аналізу матеріалів досліджень, правильного користування спеціальною літературою, довідниками, виробляється здатність критично мислити з конкретних питань ветеринарної медицини, узагальнювати і на основі ґрунтовних висновків давати рекомендації виробництву. Виходячи з цього, деякі курсові роботи завершуються дипломними проектами.

Виконання курсової роботи із навчальної дисципліни „Епізоотологія та інфекційні хвороби", це складова самостійної роботи студента зведена в основному до виконання курсової роботи, що передбачено навчальним планом, мета якої закріпити, узагальнити теоретичні і практичні знання.

Тема курсової роботи з дисципліни «Епізоотологія та інфекційні хвороби» визначається студентами в залежності від наявності інфекційних захворювань на тваринницьких об’єктах по місту проходження виробничої практики.

 

ВИМОГИ ЩОДО НАПИСАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ ІЗ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ „ЕПІЗООТОЛОГІЯ ТА ІНФЕКЦІЙНІ ХВОРОБИ"

 

При написанні курсової роботи об’єм повинен скласти 20-25 сторінок машинописного тексту, надрукованого через 2 інтервали (29 рядків на аркуші А 4) з полями: верхнє та нижнє по 2 см. Праве 1,5 см, а ліве 3 см.

Допускаються рукописні роботи, написані розбірливо, обсягом 30 ‑ 40 сторінок.

 

За напрямом і характером використаного матеріалу курсова робота із навчальної дисципліни „Епізоотологія та інфекційні хвороби"вона може бути розділена на 3 групи:

- першої групи вибирається залежно від наявності інфекційних хвороб за місцем проходження виробничої практики студентом. Курсові роботи з цієї групи виконуються за темами 1-17 у додатоку 1 за наявності інфекційних хвороб у господарстві (або у зоні обслуговування дільничної, міської, районної, обласної державної лікарень ветеринарної медицини) інфекційних хвороб сільськогосподарських тварин, птиці, хутрових звірів, риб і бджолосімей (сибірка, пастерельоз, лептоспіроз, лістеріоз, бешиха, гемофільоз свиней, ензоотичний енцефаломієліт свиней, хвороба Ауєскі, мит, інфекційна анемія коней, бруцельоз, хламідіоз свиней, вірусний ентерит норок, аденовіроз собак, лептоспіроз собак, геморагічна хвороба кролів, міксоматоз кролів, інфекційний гепатит лисиць, аскосфероз бджіл, гнильцеві хвороби бджіл тощо), які мають місце в господарстві, районі, області, де проходив практику студент, в ліквідації яких він брав безпосередню участь.

- другої групи за темами 18-21 у додатку 1, виконується у тому випадку, коли в господарстві (в зоні обслуговування лікарні ветеринарної медицини) не реєструють інфекційних хвороб тварин, птиці, риб або бджіл за місцем проходження виробничої практики студентом. У такому випадку студент одержує конкретне завдання від викладача кафедри.

- третя група – виконується у тому випадку, коли студент активно веде науково-дослідницьку роботу на кафедрі, то результати досліджень можна використовувати під час написання курсової роботи, план виконання якої складає викладач, який веде курс наукових досліджень, або керівник студентського наукового гуртка.




Переглядів: 853

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Мета курсової роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.