МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||
Додаток 1Инв №___ МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ КРИВОРІЗЬКИЙ КОКСОХІМІЧНИЙ ТЕХНІКУМ НАЦІОНАЛЬНОЇ МЕТАЛУРГІЙНОЇ АКАДЕМІЇ УКРАЇНИ
Кабінет фінансів Та бухгалтерського обліку
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА До курсової роботи на тему: Статистичне дослідження грошового обігу
ККХТ 5.03050601 26. КР. ПЗ.
Студентки групи. ЕС-05 1/9 Стукало О.В.
Викладач Терешкова О. В. Захищено з оцінкою___________
Кривий Ріг Додаток 2
Зміст
Вступ 1 Теоретичне обгрунтування дослідження чисельності та складу населення 1.1 Характеристика чисельності та складу населення 1.2 Аналітична оцінка структури населення Висновок по розділу 1 2 Розрахункова частина 2.1 Динаміка показників чисельності та складу населення (на прикладі Дніпропетровської області) 2.2 Аналітична оцінка чисельності та складу населення 2.3 Вплив чинників на структуру населення Висновок по розділу 2 3 Програмно-інформаційна частина 3.1 Дослідження чисельності та складу населення за допомогою програми Excel та Statistica 3.2 Висновок Висновки Додатки Перелік посилань
Додаток 3 ПЕРЕЛІК СКОРОЧЕНЬ ТА УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ тис. - тисяча млн. — мільйон млрд. — мільярд мм - міліметр м — метр м2 — квадратний метр мі3 — кубічний метр км —кілометр км2 — квадратний кілометр га — гектар г — грам кг — кілограм мг — міліграм мкг - мікрограм ц — центнер т — тонна ккал — кілокалорія Мкал — мегакалорія р. - рік міс. - місяць шт. - штука т.км — тонно-кілометр пас. км — пасажиро-кілометр л — літр дал - декалітр кВт - кіловат кВт.год — кіловат-година кВ .А — кіловольт-ампер крб. — карбованець грн. — гривня дол. США - долар США Тире (—) - явищ не було Крапки (...) - відомості відсутні Нуль (0;0,0) - явище відбулося, але у вимірах, менших за ті, що можуть бути виражені використаними у таблиці розрядами Символ (х) - заповнення рубрики за характером побудови таблиці не має сенсу або недоцільне . "тому числі", "з них" - означає, що наведено не всі доданки загальної суми.
|
|||||||||
|