Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Імідж політичного лідера.

1. Суть феномену іміджу політичного лідера та підходи до дослідження.

2. Структура іміджу політичного лідера та його формування.

Суть іміджу як соціально-політичного явища. Поняття іміджу.

Підходи до визначення поняття іміджу політичного лідера: онтологічний, антропологічний, ціннісний та етичний. Розуміння поняття іміджу за П. Фроловим.

Підходи до іміджу: функціональний, контекстний, порівняльний. Варіанти іміджу, які притаманні функціональному підходу: дзеркальний, поточний, бажаний, корпоративний і множинний.

Класифікація іміджу за В.Бебиком. Класифікації іміджів.

Типи іміджу: стихійний позитивний, стихійний негативний, штучний позитивний, штучний негативний.

Особливості відкритого і закритого іміджу політичного лідера.

Функції іміджу.

Структура іміджу політичного лідера за П. Фроловим: особистісні риси політика; тип його політичної орієнтації; його місце в інститутах влади чи неформальних утвореннях.

Елементи іміджу за Ю. Зущиком: ідеологічний тип; особиcті риси; соціальні ролі; “прізвисько”, “псевдонім” лідера.

Структура іміджу політичного лідера: персональні характеристики лідера; соціальні характеристики; символічне навантаження.

Роль мови та комунікації у формуванні іміджу політичного лідера.

Фактори, які впливають на формування іміджу політичного лідера: особиcтість кандидата; висвітлення претендента ЗМІ; події та труднощі, з якими стикається кандидат в теперішній час.

Чинники, які впливають на формування іміджу політичного лідера.

Етапи створення політичного іміджу лідера. Особливості формування іміджу.

 




Переглядів: 672

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2. Iсторiя iдей лідерства | Тема 4. Посткласичні теорії еліти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.