Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В нашому випадку розрахунок ремонтно-обслуговуючих дій проводиться по періодичності проведення ремонтів та технічних обслуговувань.

Річна кількість капітальних ремонтів (КР) для тракторів і-ї марки визначається за формулою:

 

(1)

 

де ­– кількість капітальних ремонтів тракторів і-ї марки;

Wі – запланований річний наробіток на один трактор і-ї марки, мото-год, ум. га, кг витраченого палива;

, – кількість тракторів, які ще не проходили капітальний ремонт;

– кількість тракторів і-ї марки, які пройшли капітальний ремонт;

Пкр – періодичність проведення капітального ремонту, мото-год, ум. га, кг витраченого палива (додаток 2).

l - коефіцієнт зниження міжремонтного ресурсу, l=0,8.

Приблизний запланований річний наробіток тракторів представлений в додатку 1. При розрахунку кількість тракторів, що не проходили капітального ремонту приблизно складає 30% від загальної кількості тракторів, кількість тракторів що пройшли капітальний ремонт відповідно – 70%.

Кількість поточних ремонтів (ПР) для тракторів і-ї марки визначається за формулою:

 

(2)

 

де - річна кількість поточних ремонтів;

- загальна кількість тракторів;

Ппр – періодичність проведення поточного ремонту, мото-год, ум. га, кг витраченого палива (додаток 2).

Кількість технічних обслуговувань №1 (ТО-1), №2 (ТО-2), і
№3 (ТО-3) визначається по формулам:

 

(3)

 

(4)

 

(5)

 

де - річна кількість проведення технічних обслуговувань №3, №2, №1тракторів і-ї марки, відповідно;

періодичність проведення технічних обслуговувань №3, №2, №1 тракторів і-ї марки, відповідно (додаток 2).

Сезонне технічне обслуговування проводять 2 рази на рік, тому кількість сезонних технічних обслуговувань становитиме:

 

(6)

 

де - річна кількість сезонних технічних обслуговувань тракторів і-ї марки.

Кількість капітальних ремонтів автомобілів визначається з формулою:

 

, (7)

 

де - річна кількість капітальних ремонтів автомобілів;

- середній запланований пробіг автомобіля і-ї марки, тис.км (додаток3);

- кількість автомобілів і-ї марки, що не пройшли капітальний ремонт;

- кількість автомобілів і-ї марки, що пройшли капітальний ремонт;

, - періодичність проведення капітального ремонту автомобілів і-ї марки які не пройшли капітальний ремонт і автомобілів, що пройшли капітальний ремонт, відповідно, тис. км (додаток 4).

Кількість технічних обслуговувань автомобілів визначається за формулами:

 

(8)

 

(9)

 

де , - річна кількість технічних обслуговувань №2 і №1, відповідно;

nі – загальна кількість автомобілів і-ї марки;

, - періодичність проведення технічних обслуговувань №2 і №1, відповідно (додаток 4).

Для комбайнів річну кількість проведення капітальних ремонтів можна визначити по формулі:

 

(10)

 

де - річна кількість капітальних ремонтів зерно- та кормозбиральних комбайнів;

- коефіцієнт обхвату капітальним ремонтом (додаток 5);

- кількість комбайнів і-ї марки.

Поточний ремонт для комбайнів проводиться раз на рік і тому кількість поточних ремонтів для комбайнів можна визначити як:

 

, (11)

 

де - річна кількість поточних ремонтів комбайнів.

Кількість номерних технічних обслуговувань для зерно- та кормозбиральних комбайнів також можна визначити через коефіцієнт обхвату:

 

, (12)

 

(13)

де , - кількість номерних технічних обслуговувань комбайнів;

, - коефіцієнти обхвату технічними обслуговуваннями №1 і №2 для комбайнів (додаток 5).

Число поточних ремонтів сільськогосподарської техніки:

 

(14)

 

де - кількість поточних ремонтів сільськогосподарських машиин і-їмарки;

- загальна кількість машин і-ї марки

- коефіцієнт обхвату поточним ремонтом сільськогосподарських машин (для плугів = 0,8, для інших машин = 0,6...0,65).

Результати розрахунків кількості ремонтно-обслуговуючих дій необхідно представити в табличній формі (табл. 1.1).

Таблиця 1.1

Розрахована кількість ремонтів і технічних обслуговувань
по маркам машин

Найменування та марка машин Кількість машин Кількість ремонтів та ТО
Капітальний ремонт Поточний ремонт ТО-3 ТО-2 ТО-1 СТО
Трактори: Т-150 ЮМЗ-6 К-701 ... і т.д. Автомобілі: ЗІЛ КамАЗ ГАЗ Комбайни: ДОН-1500 КСК-100 ... і т.д. Сільськогосподарські машини: Плуг ПЛН-3-35 Плуг ПЛП-6-35 Сівалка СЗ-3,6 Сівалка СУПН-8 .... і т.д.              



Переглядів: 589

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оформлення курсового проекту | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.