МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
II варіантI варіант КОНСПЕКТ УРОКУ з історії України, розроблений студентом _____ курсу _______________ факультету _______________________________________ для проведення в _______ класі НВК № 8. ТЕМА уроку: Перевірка і контроль знань. МЕТА уроку: освітня: узагальнення і систематизація набутих знань. виховна: виховувати почуття відповідальності, учнівської етики, справедливості. розвиваюча: розвивати вміння акумулювати усі знання, робити вибір, самостійно і творчо працювати. Методи і прийоми роботи: індивідуальна робота учнів зі спільним завданням, індивідуальна робота по варіантам. Тип уроку: узагальнення і систематизація. Обладнання: заздалегідь заготовлені проштамповані листочки, варіанти з завданням, контурна карта. Література: 1.Турченко Ф. Г. Історія України: підручник для 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів / Ф. Г. Туриченко, В. М. Мороко. – К.: Генеза, 2009. – 352с. Хід уроку: I. Організація класу. Повідомлення теми і мети уроку, розподіл учнів по варіантам. II. Актуалізація опорних знань. Коротке повторення основних вивчених подій і дат. III. Мотивація навчання. Оцінки за дану контрольну роботу будуть вирішальними під час виставлення оцінки за весь семестр. IV. Повторення і узагальнення понять та засвоєння відповідної їм системи знань. Тестові завдання для усіх варіантів: 1. Перший етап визвольного руху українців у XIX ст. носив назву : А. Академічний. Б. Культурницький. В. Політичний. Г.Національний. 2. За адміністративно-територіальним поділом українські землі у складі Російської імперії поділялися на: А. Області. Б. Регіони. В. Губернаторства. Г. Губернії. 3. Назвіть найвідомішого математика України поч. XIX ст.: А. Остроградський. Б. Маркевич. В. Бантиш – Каменський Г. Максимович. 4. Перетворення живої української мови в літературну було започатковано: А. Котляревським. Б. Шевченком. В. Гоголем. Г. Кулішем. 5. Яку назву носив альманах що видавався товариством «Руська Трійця»: А. Зоря Галицька. Б. Галичани. В. Русалка Дністрова. Г. Дзвін. 6. У якому році відмінено кріпосне право в Наддніпрянській Україні: А. 1848 р. Б. 1861 р. В. 1863 р. Г. 1870 р. Відкриті запитання по варіантам: 1. Вплив діяльності кирило-мефодіївців на розвиток українського національного руху. 2. Селянська реформа 1861 року. 1. Політика австрійського уряду щодо українців. 2. Селянські виступи під проводом Устима Кармалюка на Поділлі. V. Підсумки уроку. Узагальнення і систематизація знань є необхідною складовою їх ефективного засвоєння. У цьому як найкраще допомагає контроль знань вчителем. Тому даний урок був присвячений саме перевірці рівня знань учнів. VI. Домашнє завдання. 1. Повторити параграф №19.
Читайте також:
|
||||||||
|