МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Який із перерахованих видів досліджень не відноситься до комплекс. марк. дослідження?1. Дослідження фінансового стану підприємства
79. Зниження ступеня невизначеності під час прийняття маркетингових рішень і забезпечення безперервного контролю за їх реалізацією є: 1. Цілями маркетингових досліджень 80. Формулювання проблеми і цілей дослідження, визначення потреби в інформації і організації її збору, аналіз інформації, підготовка аналітичного звіту – це етапи: 1. Маркетингового дослідження
81. Виділяють такі види маркетингових досліджень: 1. Первинні та вторинні 2.
82. До основних інструментів маркетингових комунікацій належать: 1. Реклама
83. Вивчення і прогнозування купівельного попиту, виявлення і вивчення джерел надходження і постачальників товарів відноситься до етапів комерційної роботи з: 1. Оптової закупівлі
84. До етапів комерційної роботи з оптової закупівлі не відноситься організація: 1. Штату на підприємстві
85. Попередній етап організації оптової торгівлі включає прийняття рішення про: 1. Проведення оптового ярмарку або виставки-продажу
86. Рішення ярмаркового комітету з питань, що входять в його компетенцію: 1. Є обов’язковим для всіх учасників ярмарку
87. Оптовий або дрібнооптовий товарообіг, який здійснюється торговими підп-вами для подальшого перепродажу закуплених товарів називається: 1. Закупівлею
88. Основний метод організації оптової реалізації товарів на ярмарках – це: 1. Виставки-продажі товарів за представленими зразками
89. Оптова реалізація-закупівля товарів за представленими зразками та періодичність проведення оптових ярмарків відноситься до: 1. Оптової ярмаркової торгівлі
90. Попереднє встановлення термінів і місця продажу товарів, одноразова і масова участь оптових продавців і покупців товарів – це … оптової ярмаркової торгівлі.
1. Характерна риса
91. Керівництво оптовим ярмарком здійснює: 1. Ярмарковий комітет
|
||||||||
|