Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Який із перерахованих видів досліджень не відноситься до комплекс. марк. дослідження?

1. Дослідження фінансового стану підприємства

 

79. Зниження ступеня невизначеності під час прийняття маркетингових рішень і забезпечення безперервного контролю за їх реалізацією є:

1. Цілями маркетингових досліджень

80. Формулювання проблеми і цілей дослідження, визначення потреби в інформації і організації її збору, аналіз інформації, підготовка аналітичного звіту – це етапи:

1. Маркетингового дослідження

 

81. Виділяють такі види маркетингових досліджень:

1. Первинні та вторинні

2.

 

82. До основних інструментів маркетингових комунікацій належать:

1. Реклама

 

83. Вивчення і прогнозування купівельного попиту, виявлення і вивчення джерел надходження і постачальників товарів відноситься до етапів комерційної роботи з:

1. Оптової закупівлі

 

84. До етапів комерційної роботи з оптової закупівлі не відноситься організація:

1. Штату на підприємстві

 

85. Попередній етап організації оптової торгівлі включає прийняття рішення про:

1. Проведення оптового ярмарку або виставки-продажу

 

86. Рішення ярмаркового комітету з питань, що входять в його компетенцію:

1. Є обов’язковим для всіх учасників ярмарку

 

87. Оптовий або дрібнооптовий товарообіг, який здійснюється торговими підп-вами для подальшого перепродажу закуплених товарів називається:

1. Закупівлею

 

88. Основний метод організації оптової реалізації товарів на ярмарках – це:

1. Виставки-продажі товарів за представленими зразками

 

89. Оптова реалізація-закупівля товарів за представленими зразками та періодич­ність проведення оптових ярмарків відноситься до:

1. Оптової ярмаркової торгівлі

 

90. Попереднє встановлення термінів і місця продажу товарів, одноразова і масова участь оптових продавців і покупців товарів – це … оптової ярмаркової торгівлі.

 

1. Характерна риса

 

91. Керівництво оптовим ярмарком здійснює:

1. Ярмарковий комітет

 




Переглядів: 539

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Як називається організація, підприємство, які наділені відокремленою власністю і можуть відповідати майном за свої зобов’язання? | Підготовка рекламного каталогу, характеристика постачальників, товарів і послуг складають ..... етап проведення ярмаркової торгівлі.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.