Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Що є важливою складовою частиною загальної стратегії роздрібної торгівлі?

1. Асортиментна політика

 

271. Перелік товарів, який представлений для продажу в торговельній мережі є асортиментом:

1. Товарним

 

272. Процес підбору та встановлення номенклатури товарів, що відповідають попиту покупців і забезпечують високу продуктивність роботи торговельного підприємства є :

1. Формуванням асортименту

273. Кількість асортиментних груп, підгруп, видів, різновидів, найменувань – це:

1. Широта асортименту

 

274. Забезпечення відповідності асортименту товарів характеру і особливостям попиту населення, визначення оптимальної широти і глибини асортименту – це:

1. Принципи формування товарного асортименту

Яке із завдань не відноситься до формування асортименту товарів?

1. Вивчити асортиментну політику

 

Як називаються фактори, що визначають чисельність населення в зоні діяльності підприємства, його віковий, статевий склад, склад сім’ї?

1. Демографічні

 

277. Забезпечення постійного асортименту товарів усіх груп, підгруп, видів і різновидів у торговельній мережі називається:

1. Стійкістю асортименту

278. Забезпечення попиту населення, рентабельності, ширини, глибини і стійкості асортименту – це:

1. Принципи формування асортименту

279. Інструмент реалізації стратегічних та тактичних цілей підприємства шляхом зміни виробничого асортименту і кількості товару – це:

1. Асортиментна політика

 

280. Розподіл асортименту між підприємствами торгівлі регіону, установка групової структури торговельних одиниць – це:

1. Етапи формування торгового асортименту

 




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Який із даних варіантів не входить до основних елементів комерційної діяльності? | Як називається попит, що формується остаточно в магазині в процесі безпосереднього ознайомлення покупців з товаром і його особливостями?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.