Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






II. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок.

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Інститут природничо – математичної та технологічної освіти

 

Природничо – географічний факультет

Кафедра географії та методики її навчання

 

Розробка уроку на тему:

«Природні зони Австралії. Своєрідність органічного світу.»

 

Підготувала:

студентка 4 курсу 3 групи

Миколайчук М.О

 

 

Перевірила:

вчитель географії

Латуринська Н. Й.

 

 

Умань - 2013

Тема: Своєрідність органічного світу Австралії. Природні зони материка.

Мета уроку:

Освітня: З’ясувати причини унікальності органічного світу Австралії як результат формування материка в минулі геологічні ери. Дослідити закономірності поширення природних зон на рівнинах Австралії та з’ясувати їх причини. Виявити чинники, що визначають переважання пустель на території материка, актуалізувати поняття «ендемік», «природний комплекс», «природна зона», «широтна зональність», «екологічні проблеми».

Виховна: Сприяти екологічному вихованню школярів на основі матеріалу про зміну унікальних природних комплексів Австралії людиною та необхідністю для всієї планети їх охорони.

Розвиваюча:Розвивати у школярів інтерес до вивчення географії, Розвивати логічне мислення учнів, вміння обґрунтовувати свої погляди, робити висновки та порівняння. Розвивати вміння учнів вільно користуватися різними джерелами географічних знань (підручником, картами атласу, малюнками, схемами), аналізувати та зіставляти їх.

Обладнання: фізична карта , карта природних зон Австралії, атласи, роздатковий матеріал, карта «Географічні пояси та природні зони світу»;

Тип уроку:комбінований.

Методи: словесний , наочний, дослідницько –пошуковий.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап.

Доброго дня! Сьогодні у нас цікава тема, надіюсь вона вас зацікавить, дасть вам нові знання, та відкриє для вас щось нове та захоплююче.



Интернет реклама УБС

II. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок.

На попередньому уроці ви вже розглядали материк Австралія, тож давайте пригадаємо вивчене у вигляді гри «Чи вірите ви, що…»

Завдання:учням швидко потрібно дати відповіді на запитання. Перевірити знання по попередній темі у вигляді гри “Чи вірите ви, що…”:

1. Австралія найсухіший материк світу? (40 % займають пустелі).

2. Австралію іноді називають «материк навпаки» (коли в Україні зима, то в Австралії літо, коли в Україні ранок, в Австралії надвечір’я.)

3. В Австралії багато річок? (ні, лише річка Муррей з притокою Дарлінг)

4. Чи вірите ви, що на території Австралії немає жодного діючого вулкану? (діючих вулканів немає).

5. Австралія на сході омивається водами Індійського океану ( ні, Тихого).

6. Чи вірите ви, що найвища гора Австралії г. Костюшко, 2 228м (так)

7. Чи вірите ви, що територія Австралії розташована в 2 кліматичних поясах? (ні, в 3-субекваторіальному на півночі, тропічному в центрі, та субтропічному на півдні)

 




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Возобновление производства, | Ш. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.