Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 3

Тема: Трудові ресурси будівельної організації і ефективність їх використання

Мета:Сформувати практичні навички аналізу ефективності використання трудових ресурсів підприємства.

План заняття:

1.Опитування по темі 2.

2. Розв’язання задач 3.1, 3.2.

Задача 3.1. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ РОБІТНИКІВ В БУДІВЕЛЬНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ

I. Завдання до ситуації

Спеціалізована будівельна організація здійснює ізоляційно-укладальні роботи на спорудженні магістрального газопроводу. Необхідно визначити плановий виробіток у натуральних показниках одного робітника, безпосередньо зайнятого на ізоляційно-укладальних роботах за наведеними вихідними даними.

ІІ. Інформаційне забезпечення задачі

Таблиця 3.1 –Вихідні дані

Показники Варіанти завдання
1-7 8 -15 16-20 21-25
Коефіцієнт виробничих витрат 0,63 0,70 0,68 0,58
Нормативний час на 1 км ізоляційно-укладальних робіт в перерахунку на умовний діаметр 720 мм, люд.-год.        
Виконання норм виробітку, %
Річний обсяг ізоляційно-укладальних робіт, км
Кількість робочих днів за рік

ІІІ. Алгоритм розв’язання задачі

Натуральний метод виміру продуктивності праці полягає у визначенні виробітку у натуральній формі за одиницю часу або кількості витрат робочого часу, який припадає на одиницю продукції чи робіт. Виробіток одного робітника на рік (Вр) розраховується за формулою

; (3.1)

де Т – кількість робочих днів на рік;

К – коефіцієнт використання річного балансу робочого часу;

t – середньорічна тривалість робочого дня, год.;

Нв – коефіцієнт, який відображає середній відсоток виконання норм виробітку;

tH – нормативний час на виконання кінцевої умовної одиниці робіт, год.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Алергія та анафілаксія, їх практичне значення .
  5. Бактеріофаг, його природа і практичне застосування. Вплив бактеріофага на мінливість мікроорганізмів.
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Вид заняття: лекція
  11. Відповідь на практичне завдання.
  12. Вступне заняття




Переглядів: 774

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 2 | ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.