МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Практичне заняття по темі 3: Географія розповсюдження та характеристика туристсько-рекреаційного потенціалу курортних ресурсів держави.Завдання: 1. На контурну карту України нанести бальнеологічні, бальнеогрязеві та спелеологічні курорти держави (див. табл. Д.М. 10 і картосхеми Д.М. 3 – Д.М. 4 дидактичних матеріалів). 2. Використовуючи отриману картосхему та лекційні матеріали зробити висновки щодо: - наявності і обсягів різноманітних курортних ресурсів на території держави; - сучасного рівня використання курортних ресурсів – існуючої мережі курортів різного профілю на території держави; - проблем і перспектив розвитку санаторно-курортного господарства України. Семінарське заняття по темі 3: Характеристика видатних об’єктів природно-заповідного фонду придатних для організації туристично-екскурсійної діяльності: регіональний розріз. Самостійна робота студента полягає у підготовці відповіді на семінарському занятті згідно з обраною темою написання контрольної роботи (область України) за таким планом: 1. Загальна частка земель ПЗФ в структурі області, її порівняння з загальноукраїнським показником. 2. Стисла характеристика структури об’єктів ПЗФ. 3. Вибіркова характеристика найбільш атрактивних об’єктів ПЗФ (заповідники, НПП, РЛП, парки - пам’ятки садово-паркового мистецтва, зоопарки) для організації екскурсійно-туристської діяльності та рівень її розвитку. Рекомендована література: 1, 2, 8,13,15 - 16 Практичне заняття по темі 3: Характеристика видатних об’єктів природно-заповідного фонду придатних для організації туристично-екскурсійної діяльності: регіональний розріз. Завдання: 1. На основі лекційних матеріалів семінарського заняття та таблиць дидактичних матеріалів на контурну карту України нанести такі категорії об’єктів ПЗФ України: - Національні природні парки (див. табл); - Регіональні ландшафтні парки (див. табл); - Найвідоміші парки-пам’ятки садово-паркового мистецтва та дендропарки (див. карту), - Ботанічні сади (див. табл.); - Зоопарки (див. карту) 2. На окремому аркуші зробити Додаток до карти у вигляді короткого опису нанесених об’єктів. 3. Використовуючи зведену таблицю «Графічна структура природно-заповідного фонду України» (Д.М. 17) та отриману карту написати загальний висновок щодо розміщення, категорій, атрактивності природоохоронних територій України та сучасного і перспективного їх залучення для використання в цілях туризму.
|
|||
|