Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета та завдання навчальної практики

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ

У СУДОВИХ ОРГАНАХ

галузь знань 0304 « Право»,

напрям підготовки 6.030401 « Правознавство»

спеціалізація «Господарське право»

юридичний факультет

 

 

Чернігів 2013


Робоча програма Навчальної практики у судових органах

 

для студентів за напрямом підготовки 6.030401 - Правознавство

 

Розробники: Апанасенко К.І., к.ю.н., доцент кафедри цивільного, господарського, адміністративного права та процесу; Н.Є.Керноз, старший викладач кафедри цивільного, господарського, адміністративного права та процесу

 

Робоча програма обговорена на засіданні кафедри цивільного, господарського, адміністративного права та процесу ЧДТУ

Протокол від “_____ ” ________________2013 року №____

 

Завідуючий кафедрою цивільного, господарського, адміністративного права та процесу

 

________________ ( О.А.Хименко )

(підпис) (прізвище та ініціали)

 

 

“ ” 2013 року

 

Схвалено методичною комісією за напрямом підготовки

6. 030401 - Правознавство

(шифр, назва)

 

 

Протокол від “____ ” _____________ 2013 року №____

 

 

« » 2013 рокуГолова _ ( Л.А.Остапенко )

(підпис) (прізвище та ініціали)

 

 

ÓЧДТУ, 2013 рік


Abstract

Practice is called to form for future specialists ability and skills of legal work in the different courts of general jurisdiction, to adapt a student to the real terms of future profession; to create terms for practical application of theoretical knowledges in pravozastosovniy activity; to form and perfect base professional skills and abilities; to diagnose the professional fitness of student to legal work; to provide progress of realization of future professional activity.

Contents:

courts of general jurisdiction, general rules of conduct of office work in courts; an order of putting an action, statement and opening of realization, is in business in a court; realization is in business to the judicial trial; order of jigging of trial by hardwares; revision of court decisions.


ЗМІСТ

 

ВСТУП

1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ

1.1. Основна мета навчальної практики

1.2. Завдання практики

1.3. Вимоги до знань і вмінь

2. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ

2.1. Бази практики

2.2. Обов’язки студентів та керівників практики

3. ІНФОРМАЦІЙНИЙ ОБСЯГ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ У СУДОВИХ

ОРГАНАХ

3.1. Орієнтовні тематичні плани навчальної практики

3.2. Методичні рекомендації

3.3. Індивідуальні завдання

3.4. Документи та звітність за підсумками практики

3.4.1. Щоденник практики

3.4.2. Структура звіту про практику та вимоги до його складових

4. ФОРМИ ТА МЕТОДИ КОНТРОЛЮ

4.1. Підведення підсумків практики

4.2. Оцінювання результатів практики

4.2.1. Розподіл балів при оцінюванні навчальної практики керівником практики

4.2.2. Критерії оцінювання студентів з урахуванням конвертації балів в їх нормовану кількість

5. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

ДОДАТКИ


Вступ

Навчальна практика є складовою частиною навчального процесу і передбачена навчальним планом за напрямом підготовки6.030401 «Правознавство» спеціалізація « Господарське право» для студентів ІІІ курсу денної форми навчання.

Термін проходження практики – протягом 2 робочих тижнів у VІ семестрі (90 годин - 3 кредита).

Практика покликана формувати у майбутніх фахівців вміння та навички юридичної роботи в різних судах загальної юрисдикції, адаптувати студента до реальних умов майбутньої професії; створити умови для практичного застосування теоретичних знань в правозастосовній діяльності; формувати і вдосконалювати базові професійні навички і вміння; діагностувати професійну придатність студента до правової роботи; забезпечити успішність здійснення майбутньої професійної діяльності.

Навчальна практика проводиться згідно з Положенням про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України, затвердженим наказом Міністерства освіти України від 8 квітня 1993 року № 93, наказами і директивними вказівками Міністерства освіти і науки України, Положенням про проведення практики студентів Чернігівського державного технологічного університету.

Доцільність проведення зазначеної навчальної практики на ІІІ курсі обумовлена теоретичною підготовкою студентів, які до цього часу опанували знаннями щодо теорії правової роботи в судах загальної юрисдикції, організації діловодства в судах загальної юрисдикції.

Відповідальність за організацію, проведення і контроль практики покладається на проректора з науково-педагогічної та виховної роботи Університету. Навчально-методичне керівництво і виконання програми практики забезпечує кафедра цивільного, господарського, адміністративного права та процесу.

Безпосереднє керівництво навчальною практикою студентів покладається начальниками місць практики на висококваліфікованих спеціалістів, які зобов'язані забезпечити студентів необхідними матеріалами для виконання програми практики.

При проходженні практики студенти повинні дотримуватися правил внутрішнього розпорядку. Безпосередній керівник практики здійснює постійний контроль за роботою практикантів, веде облік виходу їх на роботу. Про всі порушення трудової дисципліни, внутрішнього розпорядку та інші порушення повідомляє навчальний заклад.

Мета та завдання навчальної практики

1.1. Основна мета навчальної практики

Метою навчальної практики є оволодіння студентами сучасними методами, навичками, вміннями майбутньої професійної діяльності, формування у них, на базі одержаних в Університеті знань, професійних навичок для прийняття самостійних рішень під час роботи в конкретних суспільно-економічних умовах, виховання потреби систематично поповнювати свої знання і творчо їх застосовувати в практичній діяльності.

Основною метою навчальної практики у судових органах є закріплення, поглиблення та систематизація теоретичних знань та практичних умінь, оволодіння студентами сучасними методами та технологіями правової роботи в судах загальної юрисдикції.

1.2. Завданнями практики є:

- ознайомлення з відомчим підпорядкуванням та організаційною структурою судів загальної юрисдикції, покладеними на них завданнями та нормативним забезпеченням діяльності;

- ознайомлення з основними напрямками діяльності судів загальної юрисдикції, проблемами, що виникають у зв’язку з покладеними на них функціями;

- набуття практичного досвіду застосування загальних і спеціальних технік та методик правової роботи;

- формування умінь і навичок ефективної взаємодії з різними працівниками судів;

- оволодіння навичками правової роботи (планування, мобілізація ресурсів, налагодження контактів та ін.);

- формування у майбутніх спеціалістів цінностей правової роботи, виховання професійного ставлення до виконуваної діяльності, відповідальності та усвідомлення необхідності постійно підвищувати свій професійний рівень;

- вивчення та засвоєння інноваційного досвіду роботи з клієнтами;

- розвиток креативності, здатності до прийняття нестандартних рішень у різноманітних проблемних ситуаціях;

- вдосконалення навичок науково-дослідної діяльності, збір та систематизація практичного матеріалу для написання наукових робіт.




Переглядів: 3773

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Вимоги до знань і вмінь

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.