МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мета та завдання навчальної дисципліниФорма № Н - 3.04 Львівський інститут економіки і туризму Кафедра теорії і практики туризму і готельного господарства
“ЗАТВЕРДЖУЮ” Проректор з НМВР
________________________________ “______”_вересня 2012_ року
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ПП 4. Організація готельного господарства
напрям підготовки 6. 140103 «Туризм»
Факультет туризму, готельної та ресторанної справи
Львів 2012 рік
Робоча програма з Організації готельного господарства для студентів за напрямом підготовки 6.140103 «Туризм» „6” вересня, 2012 року - 18 с.
Розробники:Білоцерківська Т. М., ст. викладач
Робоча програма затверджена на засіданні кафедри теорії і практики туризму і готельного господарства Протокол від. “6” вересня 2012 року № 1
Завідувач кафедри теорії і практики туризму і готельного господарства _______________ проф.Бочан І.О. “6” вересня 2012 року
Схвалено науково-методичною радою Львівського інституту економіки і туризму
Протокол від. “____” вересня 2012 року № 1
“_____”вересня 2012 року Голова _________ Захарчин Р.М.
Опис навчальної дисципліни
Примітка. Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить: для денної форми навчання – 1/2 для заочної форми навчання – 2/3
Мета та завдання навчальної дисципліни Мета: Головна мета вивчення курсу «Організація готельного господарства» полягає не лише у засвоєнні студентами теоретичних основ організації функціонування підприємства готельного господарства на ринку, а й сприйняття ними готельного господарства як невід'ємної частини сфери туризму України, яка набуває все більшого значення в економічному житті країни. Завдання: Завданням вивчення курсу «Організація готельного господарства» є теоретична і практична підготовка студентів з таких питань: - особливості організації готельного господарства в Україні та за кордоном; - основні фактори, що впливають на розподіл підприємств готельного господарства на типи та категорії; - організація приміщень на підприємствах готельного господарства; - організація процесу обслуговування на підприємствах готельного господарства; - основи організації підприємств ресторанного господарства при засобах розміщення; - організація обслуговування клієнтів в підприємствах готельного господарства різних типів та категорій; - організація допоміжних служб, цехів і обслуговуючих господарств; - організація праці в готельному господарстві; - організація виробничого процесу в підрозділах підприємства готельного господарства, та його контроль. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен: знати: - Історію та сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності. - Сучасні національні системи класифікацій засобів розміщення. Типізацію засобів розміщення. - Oрганізацію приміщень підприємств готельного господарства. - Функціональні організаційні структури готелів. Служби готелів. - Характеристику та особливості готельних послуг. Умови створення якісного сервісу в готелях та аналогічних засобах розміщення. - Поняття гостинності.Технологія гостинності. Основні технологічні складові. - Організацію роботи служби прийому та розміщення, порядок бронювання місць та номерів в готелях, порядок реєстрації та розміщення гостей. - Організацію обслуговування гостей службою обслуговування номерного фонду, технологію надання клінінгових послуг, організацію роботи білизняного господарства готелю. - Організацію надання додаткових послуг, організацію побутового обслуговування. -Вимоги до обслуговуючого персоналу в підприємствах індустрії гостинності, правила поведінки персоналу, діловий етикет. - Організацію допоміжних служб, цехів і обслуговуючих господарств. - Організацію праці в готельному господарстві. - Організацію виробничого процесу в підрозділах підприємства готельного господарства, та його контроль вміти: - Провести аналогію між еволюцією суспільства та розвитком засобів розміщення. Оцінити переваги сучасних тенденцій готельного господарства, зокрема, упровадження в готельну гостинність нових комп'ютерних технологій. - Віднести засіб розміщення до певного класу та типу у відповідності до ознак класифікації та типізації. - Визначити функціональну організацію приміщень готелю. - Організувати роботу необхідних служб в готелях та аналогічних засобах розміщення. - Оцінити якість надання послуг в готелях у відповідності до критеріїв та показників якості обслуговування туристі. - Застосовувати основні технологічні складові в процес обслуговування гостей, організовувати робочі місця. - Організувати роботу служби прийому та розміщення . - Організувати роботу служби обслуговування номерного фонду, провести тренінг для обслуговуючого персоналу в частині виконання різних робіт прибирання. - Визначити доцільність пропозиції додаткових послуг у відповідності до класу та типу засобу розміщення. та організувати процес надання цих послу. - Застосовувати знання етикету в процесі обслуговування гостей. - Організувати продовольче та матеріально – технічне постачання в готельному господарстві. - Визначати режим робочого часу і відпочинку груп працівників залежно від функцій що виконуються. - Організувати роботу щодо нормування праці в готельних господарствах. - Організувати роботу щодо впровадження раціональних форм організації праці в підприємствах індустрії гостинності.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|