Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 3. Оцінка параметрів розподілу

Використовуючи таблицю нормально розподілених випадкових чисел (див. Додаток), одержати реалізацію вибірки , де , мають один і той же нормальний розподіл з параметрами і Обсяг вибірки .

Знайти:

а) варіаційний ряд і емпіричну функцію розподілу
(побудувати її графік і графік теоретичної функції розподілу);

б) гістограму (побудувати її графік і графік теоретичної щільності
розподілу імовірностей);

в) точкові оцінки математичного сподівання , дисперсії ;

г) довірчий інтервал для математичного сподівання 3 довірчим коефіцієнтом (вважати невідомим).

Методичні вказівки

 

Варіант завдання кожного студента визначається відповідним вибором значень математичного сподівання і дисперсії . Їх знаходять відповідно за формулами , де - остання і - передостання цифри номера студентського квитка.

У додатку подані нормально розподілені числа з і . Щоб отримати вибірку з математичним сподіванням і , необхідно кожне із 30 вибраних і з таблиці чисел[1] помножити на число, що дорівнює , і до отриманого результату додати . Отримані числа і будуть представляти шукану для даного варіанту вибірку.

Формули для знаходження точкових оцінок математичного сподівання і дисперсії наведені в даному посібнику (див. с. 30. Можна також скористатися підручником [20, с. 404, формули (14.97), (14.98)]. Знаходження довірчого інтервалу викладене в [20, с. 408] і [7, с. 121 - 122]. Методи побудови емпіричних функцій розподілу і гістограм розглянуті в [7, с. 81 - 82], [9, с. 431}, [20, с. 385 - 386].




Переглядів: 374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки | Завдання 4. Узгоджена фільтрація

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.