Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Алгоритм розв’язування задач динаміки, що пов’язані із складанням динамічних рівнянь руху

1. Виділити матеріальний об'єкт, рух якого необхідно розглянути для складання динамічного рівняння руху і для визначення шуканих величин.

2. Показати об’єкт у довільний момент часу. Прикласти до об’єкту діючі на нього сили: активні і реакції в’язей, або зовнішні та внутрішні.

3. Вибрати метод розв’язування задачі. Існуючі в динаміці методи можна об’єднати в:

- метод диференціальних рівнянь руху точок;

- метод загальних теорем динаміки;

- метод принципів аналітичної механіки.

4. Вибрати систему координат, в якій найпростіше може бути розв’язана задача. При цьому осі координат бажано спрямовувати так, щоб проекції прискорення були додатними, якщо тіло здійснює обертальний рух, то додатну вісь спрямувати вздовж осі обертання по векторові кутового прискорення.

5. Скласти динамічне рівняння руху, використовуючи обраний метод.

6. Визначити з динамічного рівняння шукані величини.

7. Проаналізувати отриманий розв'язок, і записати відповідь.

 

Завдання Д-1. Інтегрування диференціальних рівнянь руху матеріальної точки, що знаходиться під дією постійних сил

 




Переглядів: 967

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Динаміка | Умови завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.