Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Герой роману «Кись» Бенедикт

А) робить державний переворот;

Б) зростає як особистість;

В) рятує Птаха Паулін.

 

16. Герой повісті Ю.Алешковського «Микола Миколайович» робить кар’єру:

А) біолога;

Б) чоботаря;

В) залишається крадієм.

 

17. Герой роману Ю. Полякова «Грибний цар» Свірельніков:

А) банкрутує;

Б) робить політичну кар’єру;

В) деградує як особистість.

 

18. Образ Пушкіна в романі Т. Толстой є:

А) дерев’яним істуканом;

Б) витвором мистецтва у деградованому суспільстві майбутнього;

В) символом культури.

 

 

Модульна контрольна робота

з дисципліни: “Історія зарубіжної літератури” (Постмодернізм)

для студентів V курсу факультету іноземних мов

Варіант ІІ

 

 

1. Теоретичні аспекти. Надайте визначення або коротку характеристику з наступних питань.

 

 

1. Позначте головні відмінності між естетикою постмодернізму и модернізму

 

 

2. Головні критерії постмодерністської поетики

 

3. Деконструкція це:

 

4. Взаємодія автора і читача це:

 

Приклади:

 

5. Симулякр це:

 

 

Приклади симулякрів з романів

 

 

6. Кіч це

 

 

Визначення категорії «кіч» М.Кундери

7. Напрямки російського «Самвидава»    
8. Російський постмодернізм другої хвилі (кінець 1980-початку 90-х років): естетичні критерії, представники, твори    
9. Моделі героїв російського постмодернізму (культурологічний аспект)    
10. Московський концептуалізм: естетичний пошук, представники    
   

Тестування

 

Варіант ІІ

 

1. Герої роману У.Еко «Ім’я троянди» дискутують навколо питання

А) боротьби з інквізицією

Б) природи і характеру страху

В) категорії сміху

 

2. Герой роману Дж.Фаулза «Подруга французького лейтенанта» Ч.Смітсон був:

А) вченим-ділетантом;

Б) відомим палеонтологом;

В) аристократом-гульвісою

 

3. Метою поведінки героя роману П.Зюскінда «Запахи» Гренуя було:

А) заробляння грошей

Б) насолода від вбивства

В) створення аромату кохання

Г) створення аромату покори

 

4. Оповідання в романі К.Кізі «Над гніздом зозулі» ведеться від імені:

А) автора

Б) Енді Макмерфі

В) міс Гнусен

Г) вождя Бромдена

 

5.Протест покоління 90-х років у романі Д.Коупленда «Покоління Х» розкрито як:

А) байдужість бездіяльних невдах

Б) моральна рефлексія

В) рішучий виклик суспільству

 

6. Образ сучасного села в романі М.Кундери «Непереносима легкість буття» набуває ознак:

А) добровільної висилки

Б) загниваючої слободи

В) ідилічного буття

Г) процвітаючого осередку соборності

 

7. Екзистенціалізм у романі Б.Віана «Піна днів» трактується як:

А) потворна філософія буття

Б) популярний етико-філософський напрямок

В) глибинна етико-філософська система

 

8. В романах М.Кундери відбилися події:

А) «Празької весни» 1968 року

Б) «бархатної революції» 1989 року в Чехословакії

В) падінню «берлінської стіни» 1990 року

 

9. Герой поеми в прозі Вен. Єрофієва «Москва-Пєтушки»:

А) продукт епохи застою;

Б) соціальний месник;

В) герой соціалістичної праці.

 

10. Герої повісті Ю. Алешковського «Микола Миколайович» займалися:

А) проблемами абортів;

Б) лікуванням шлункових хвороб;

В) розробками у галузі генетики.

 

11. Роман В. Пелевіна «Життя комах» про:

А) відкриття у сфері біології;

Б) духовне зростання/деградацію людей;

В) “success story” бурхливих 1990-х років.

 

12. Героїня роману В. П елевіна «Життя комах» Марина:

А) долає усі перешкоди на шляху своєї кар’єри;

Б) стає невизнаною актрисою;

В) деградує як особистість

 

13. «Прогулянки з Пушкіним» А. Терца написані у жанрі:

А) псевдолітературознавчого есе;

Б) психологічного триллера;

В) антиутопії.

 

14. Проблематика роману «Пушкінський дім» А. Бітова фокусується на:

А) рефлексії інтелігенції 1960-х років;

Б) роботі ІРЛІ РАН (Пушкінський Дім);

В) лікуванні душевнохворих.

 

15. Назва роману Т. Толстої «Кись» відображає:

А) фантастичну істоту, що полює на людей;

Б) прізвисько кота;

В) страх деградуючих людей перед саморозвитком.

 

16. Після вибуховим «наслідком» К. Кудеярова з роману Т. Толстої «Кись» є:

А) хвіст;

Б) місячне сяйво в очах;

В) курячі гребні.

 

17. Головна міфологема роману Ю. Полякова «Грибний цар» прив’язується до:

А) значення грибів і рослин в природі і житті людини;

Б) символічної об’єктивації духовного стану людини;

В) утворення паралельної реальності грибного царства, що керує світом.

 

18. Творчість Л. Петрушевської позначилася:

А) тотальним песимістичним пафосом;

Б) зображенням тяжких буднів з оптимістичним фіналом творів;

В) загальним оптимізмом в контексті постмодерністської іронії.

 

Третє, практичне завдання, яке є складником модульної контрольної роботи, пов’язано аналізом літературного твору. Приклади завдання:

 

1. Роман У. Еко «Імя троянди» як семіотичний роман.

2. Вікторіанська ретроспектива в романі Д.Фаулза “Подруга французького лейтенанту”.

3. Гуманістична основа роману П.Зюскінда “Запахи”.

4. Естетичні погляди У.Еко. Жанрові особливості роману “Ім’я троянди”.

5. Особливості світосприйняття генерації 90-х років ХХ ст. в романі Д. Коупленда “Покоління Х”.

6. Взаємовідносини особистості й колективу в оповіданні Х.Муракамі “Мовчання”.

7. Критика вад радянської дійсності в оповіданнях Ю.Алешковського.

8. Композиційні особливості роману Дж.Фаулза “Колекціонер”.

9. Часопростір роману К.Рансмайра “Останній світ”.

10. Гіпертекстуальна основа роману М.Павіча “Хазарський словник”.

11. Спустошена особистість в романі Дж.Барта “Плавуча опера”.

12. Постмодерністська забарвленість оповідань М.Павіча (збірка “Сліпий слимак”).

13. Образ сучасного села в романі М.Кундери “Не перенесена легкість життя”.

14. Образи-символи в романі Кобо Абе “Жінка в пісках”.

15. Зіткнення ідилії та реальності в романі Б.Віана “Піна днів”.

16. Чотири етапи “людини знання” в творах К.Кастанеди

17. Гуманістична основа роману М.Вельбека “Елементарні частки”.

18. Жанр притчі в літературі ХХ ст. (В.Голдінг “Бог-Скорпіон”).

19. Жанр притчі в літературі ХХ ст. (“Чайка за ім’ям Джонатан Лівінгстон”).

20. Особистість і людина в романі К.Кізі “Над гніздом зозулі”.

21. Мотив ядерної небезпеки в романі Д.Коупленда “Покоління Х”.

22. Словник концептуальної поетики: структура й образи.

23. Образ Вєнічкі в поемі в прозі Вен. Єрофєєва «Москва – Пєтушкі».

24. Поетика другорядних образів в «романі-музеї» А.Бітова «Пушкінський дім».

25. Концепт Книги в романі Т. Толстой «Кись»

26. Образ Росії в естетичних поглядах Ю. Мамлєєва.

27. Місто і село в оповіданні В. Астаф’єва «Людочка».

28. Образ Пушкіна в оповіданні С. Довлатова «Заповідник».

29. Образ Пушкіна в романі Т. Толстой «Кись».

30. Руйнівний вплив тоталітарної культури на особистість в оповіданнях

В. Шаламова

31. Естетичний пошук молодих російських письменників ХХІ ст.

32. Моделювання паралельної дійсності в романі В.Пєлєвіна “Чапаєв й Пустота”.

33. Сфера потворного в оповідання Л. Уліцької «Дар нерукотворний».

34. Еволюція головного героя в романі В. Пелевіна «Життя комах».

35. Концептуалізм як течія російського постмодернізму

36. Образна система оповідань Віктора Ерофєєва («Енциклопедія російської душі»).

37. Руйнування радянських міфів в оповіданні Л.Уліцької “Дар нерукотворний”.

38. Жанр притчі в літературі ХХ ст. (П.Коельо “Алхімік”)

39. Пафос безнадії та песимізму в оповіданні Л.Петрушевської “Час ніч”.

40. Література Самвидавництва. Поезія І.Бродського.

41. Мотив “перевтілення” в романі В.Пєлєвіна “Життя комах”. Еволюція головного героя.

42. Радянське село в оповіданнях В.Астаф’єва.

43. Дві хвилі розвитку російського постмодернізму.

44. Мотив “перевтілення” в романі В.Пєлєвіна “Життя комах”. Причини деградації героїні Марини.

45. Мотиви істинного й удаваного прометеїзму в романі Т.Толстої “Кись”.

46. Образ Пушкіна в інтерпретації А.Терца (“Прогулянки з Пушкіним”).

47. Фантастика й гротеск в романі Т.Толстой “Кись”.

48. Прийом “паралельного оповідання” в романі Л.Уліцької “Казус Кукоцького”.

49. Поема в прозі “Москва-Пєтушки” як антиалкогольний твір.

50. “Шокова естетика” як основа прози Віктора Єрофєєва.




Переглядів: 750

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОРІЄНТОВНІ ЗРАЗКИ ТЕМ РЕФЕРАТІВ | Застосування зубчастих передач

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.