Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Самостійна позааудиторна робота

 

  1. Вивчити теоретичний матеріал і вміти дати відповіді на контрольні питання теми.
  2. Повторити фізичні методи дослідження речовин.
  3. Повторити аналітичні методи якісного аналізу неорганічних сполук.
  4. Інструментальні методи дослідження органічних речовин.
  5. Повторити класи органічних сполук та їх функціональні групи.
  6. Повторити якісні реакції на альдегіди, феноли, ненасичені сполуки.
  7. Суть реакції “срібного дзеркала. ЇЇ механізм.
  8. Суть реакції “мідного дзеркала.
  9. Реакції на кратні зв’язки (з КMnO4, Br2-водою).

Контрольні питання

1. Фізичні методи дослідження органічних речовин.

2. Визначення температури кипіння, плавлення, густини та ін.

3. Суть методу рефрактометрії та його використання в аптечній справі.

4. Хімічні методи дослідження.

5. Якісні реакції основних функціональних груп.

6. Біологічні рідини та їх фізико-хімічні дослідження.

7. Інструментальні методи дослідження будови органічних сполук. Інфрачервона (ІЧ) спектроскопія.

8. Типи коливань, ковалентні, деформаційні, характеристичні частоти.

9. Електронна спектроскопія (УФ і видима ділянка). Типи електронних переходів та їх енергія; основні параметри смуг поглинання, зміщення смуг (батохромне, гіпсохромне) та їх, причина.

10. Спектроскопія ядерного магнітного резонансу (ЯМР), протонний магнітний резонанс (ПМР), хімічний зсув, спін-спінова взаємодія, мультиплетність.

11. Поняття про мас-спектрометрію, і дифракційні методи (рентгеноструктурний аналіз, електронографія).

12. Мультиплетність.

 

Самостійна аудиторна робота

  1. Виконати досліди, вказані в методичній вказівці.
  2. Результати спостережень і висновки внести у протокол.
  3. Оформити протокол і захистити у викладача.
  4. Написати тестовий контроль або самостійне індивідуальне завдання.
  5. Виписати з хімічного довідника і УФД-2001 фізичні константи та ідентифікацію для хлорформу, йодоформу,хлоретилу, аспірину.
  6. Зарисувати прилад для визначення температури плавлення..
  7. Описати будову поляриметра та зарисувати його поле зору.

 

 




Переглядів: 439

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Якісне визначення елементів в органічних речовинах. | Теоретична частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.