Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Багатоядерні арени. Контроль змістовного модулю №1.

Актуальність теми:Багатоядерні сполуки входять в склад природних біологічно-активних речовин рослинного походження, які проявляють бактерицидну дію, а також використовуються для виробництва барвників трифенілметанового ряду, індикаторів та синтезу лікарських форм.

 

Навчальні цілі:Теоретичне і практичне засвоєння будови, властивостей та застосування багатоядерних сполук з конденсованими і неконденсованими ядрами.

Знати:

- визначати tпл нафталіну та антрацену;

- пояснити будову молекул багатоядерних аренів;

- медичні препарати – похідні нафталіну, антрацену, фенантрену;

- властивості сполук з ізольованими бензольними ядрами та небензойної будови.

Вміти:

- визначати ароматичність сполук;

- застосовувати правила техніки безпеки при виконанні лабораторних дослідів;

- писати формули ізомерів;

- давати назви аренам та препаратам даної групи.

Самостійна позааудиторна робота

  1. Теоретично підготовитись до контрольної роботи №1(Алкани – багатоядерні сполуки).
  2. Оформити три графи протоколу лабораторної роботи.
  3. За допомогою рівнянь реакції здійснити перетворення:
  4. СН4 ® α - нітронафталін
  5. Порівняти властивості бензолу і нафталіну
  6. Які сполуки і за яких умов можна добути при сульфуванні нафталіну?
  7. В чому полягає особливість реакції бромування антрацену та фенантрену?
  8. Написати структурні формули всіх можливих ізомерів ароматичних вуглеводнів загальною формулою С9Н12. Дати назви.
  9. Одержати бензол із циклогексану, ацетилеу,бензойної кислоти.
  10. Написати рівняння реакцій каталітичної ароматизації гексану , гептану, октану.
  11. Написати рівняння реакцій одержання пропілбензолу, бутилбензолу за рекцією Вюрца – Фіттіга.

 

Контрольні питання

 

1. Класифікація, номенклатура та ізомерія багатоядерних аренів.

2. Багатоядерні арени з конденсованими ядрами, їх нумерація, ароматичність.

3. Нафталін, його властивості, одержання, застосування.

4. Похідні нафталіну. Нафтоли. Їх застосування.

5. Інші сконденсовані багатоядерні арени: антрацен, фенантрен, будова їх молекул.

6. Реакції оксидації та заміщення в багатоядерних аренах, їх механізм.

7. Канцерогенність багатоядерних сполук.

8. Багатоядерні арени з неконденсованими ядрами. Дифеніл, його властивості.

9. Трифенілметан – основа для добування барвників.

10. Багатоядерні сполуки небензойної будови. Фероцен. Азулен.

 




Переглядів: 920

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Введення до синтезу органічних речовин | Самостійна аудиторна робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.