Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Монокарбонові кислоти.

Актуальність теми:Карбонові кислоти – найбільш поширені в природі органічні сполуки. Вони були вперше виділені із рослинної сировини, де містяться як у вільному стані, так і вигляді сполук. Більшість з них являються біологічно – активними сполуками і використовуються як ліки, або в їх виробництві.

 

Навчальні цілі:Теоретичне і практичне засвоєння будови ізомерії, номенклатури, властивостей та ідентифікації монокарбонових кислот. Малий практикум.

 

Знати:

- гомологічний ряд монокарбонових кислот;

- їх ізомерію та номенклатуру;

- гомологічний ряд ненасичених кислот;

- особливості ароматичних кислот;

- медичні препарати класу кислот та їх застосування.

Вміти:

- проводити ідентифікацію монокарбонових кислот;

- розпізнавати насичені і ненасичені карбонові кислоти;

- визначати силу кислот, їх рН середовища

- розв’язувати типові задачі.

Самостійна позааудиторна робота

1.Вивчити теоретичний матеріал і вміти дати відповіді на контрольні питання теми.

2. Оформити три графи протоколу.

3. Здійснити синтез: СаСО3 → СН3–СООС2 Н5.

Написати відповідні рівняння реакцій.

4. Яку масу ацетатної кислоти ω=80%, необхідно для приготування 0.5 дм3 оцту ω=9%?

5. Яку масу ацетатної кислоти можна одержати з 3 кг кальцій карбіду за реакцією Кучерова, якщо вміст домішок в карбіді рівний 4%?

1. Написати формули ізомерів валеріанової кислоти. Дати назви.

2. Написати формули кислот та естерів складу С4Н8О2 і назвати їх.

3. На нейтралізацію 200 г розчину ацетатної кислоти витратили 16 г натрій гідроксиду. Обчислити масову частку кислоти у розчині.

4. Написати рівняння реакцій дисоціації бутанової кислоти, добування її натрієвої солі та будь-якого естеру.

5. Яку масу естеру можна добути з 16 г метанолу і 30 г ацетатної кислоти.

 

Контрольні питання

1. Гомологічний ряд монокарбонових кислот, їх номенклатура.

2. Ізомерія монокарбонових кислот, її види.

3. Класифікація кислот. Насичені й ненасичені, одноосновні і багатоосновні, ароматичні кислоти.

4. Вплив природи замісників у радикалі на реакційну здатність кислот.

5. Вплив карбоксильної групи на вуглеводневий радикал. СН-кислотність α-вуглецевого атома.

6. Реакції приєднання до α- і β-ненасичених кислот.

7. Ароматичні кислоти. Бензойна кислота, її похідні та їх застосування.

8. Хімічні властивості монокарбонових кислот: утворення солей, естерів, ангідридів, галогенпохідних, галогенангідридів, амідів, нітрилів.

9. Хімічні та фізичні методи ідентифікації монокарбонових кислот.

10. Окремі представники кислот, їх характеристика та медико-біологічне значення.




Переглядів: 1525

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕРЕЛІК ТЕОРЕТИЧНИХ ПИТАНЬ | Самостійна аудиторна робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.