МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Роман Ч. Діккенса «Домбі й син»Питання для обговорення на занятті 1 Особливості розвитку літератури в Англії XIX ст. 2 Життєвий та творчий шлях Ч. Діккенса. 3 Проблематика роману «Домбі й син». 4 Ідея згубності людської пихи у романі Ч. Діккенса «Домбі й син» 5 Система образів роману: - містер Домбі; - Флоренс і Поль Домбі; - Уолтер Гей і капітан Катль. 6 Система авторських оцінок у романі «Домбі й син» як виявлення естетичних та етичних принципів Діккенса. 7 Значення щасливої кінцівки в поетиці роману Діккенса. Завдання для самостійного опрацювання 1 Художній світ Вільяма Теккерея. «Ярмарок суєти» – «роман без героя». 2 Творчість сестер Бронте. Новаторський роман Шарлотти Бронте «Джейн Ейр». Список літератури 1. Давиденко Г.Й., Чайка О.М. Історія зарубіжної літератури ХІХ – поч. ХХ ст. – К., 2007. – С. 146-159; 252- 255. 2. Зарубежная литература: пособие по факультативному курсу для уч-ся 8-10 кл. – М.: Просвещение, 1977. – С.187-192. 3. Уилсон 3. Мир Чарльза Диккенса. – М., 1975. 4. Лібман 3-Я. Чарлз Діккенс. – К., 1982. 5. Стріха М. Нове наближення до Діккенса // Всесвіт. – 1987. -№7. 6. Султанов Ю. Принцип добра (Художественньй мир Ч. Диккенса) // Зарубіжна література в середніх навчальних закладах України. – 2001. – № 9. – С. 51-56. 7. Черненко М. Специфіка англійського реалізму у творчості Ч.Діккенса // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 1999. – № 4. – С. 55-58. 8. Шахова К. Ч. Діккенс // Зарубіжна література в середніх навчальних закладах України. – 2004. – № 6-7. – С. 17-28. 9. Вітушкіна Л.О. Віднайти світло в тунелі. Конспект уроку за романом Ч. Діккенса «Домбі і син». 10 кл. // Всесвітня література та культура в середніх навчальних закладах України. – 2003. – № 10. – С. 26-28. 10. Підлісна Г. Діккенс і його герої // Зарубіжна література. – 1998. – № 1. – С. 3. 11. Шевченко Н.В. Зарубіжна література. Практичний довідник. – Харків: ФОП Співак Т.К., 2010. – 496 с.
Практичне заняття 7 Література США кінця ХІХ – поч. ХХ ст. Автобіографічний роман Д. Лондона «Мартін Іден». Питання для обговорення 1 Загальна характеристика американської літератури кінця ХІХ – поч. ХХ століття. 2 Життя і творчість Джека Лондона. 2.1 Періодизація творчості. Особливості творчого методу. «Північні оповідання». 2.2 «Мартін Іден» – соціальний роман: - етична та естетична проблематика роману; - тема мистецтва в романі; - система персонажів, принципи її організації; - образ Мартіна Ідена та проблема нової людини; - трагедія талановитої особистості; - автор і головний герой роману. 3 Неоромантизм у творчості Д. Лондона.
Завдання для самостійного опрацювання 1 Сатиричний роман Марка Твена «Янки з Коннектикута». 2 Творчість Т. Драйзера. Романи «Сестра Керрі», «Дженні Герхард». 3О’Генрі – майстер американської новели. Цикли новел та їх особливості.
|
||||||||
|