Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ

Оцінка за шкалою ECTS   ВИЗНАЧЕННЯ За націо-нальною системою За системою ХНУ імені В.Н. Каразіна
А ВІДМІННО – відмінне виконання лише з незначною кількістю помилок     90-100
B ДУЖЕ ДОБРЕ – вище середнього рівня з кількома помилками       80-89
C ДОБРЕ – в загальному правильна робота з певною кількістю значних помилок   75-79
D ЗАДОВІЛЬНО – непогано, але зі значною кількістю недоліків       70-74
E ДОСТАТНЬО – виконання задовольняє мінімальні критерії   60-69
FX НЕЗАДОВІЛЬНО – потрібно попрацювати перед тим, як перескласти       35-59
F НЕЗАДОВІЛЬНО – необхідна серйозна подальша робота, обов'язковий повторний курс   1-34

 

VIII. Завдання для індивідуальної роботи студентів з тем

«Судова влада» і «Судова система» :

Теми для рефератів:

1. Поняття правоохоронної діяльності (ознаки, органи, які здійснюють правоохоронну діяльність)

2. Поняття судової влади, її характерні ознаки.

3. Функції судової влади.

4. Принципи судової влади: поняття, система, значення.

5. Міжнародно-правові принципи організації судової влади.

6. Судочинство як процесуальна форма здійснення судової влади: поняття, види, відмінність від інших процедур державної діяльності.

7. Історія становлення судової системи в Україні.

8. Порядок і значення доступу до судових рішень в Україні.

9. Порядок застосування рішень Європейського суду з прав людини в Україні.

10. Принципи побудови судової системи в Україні.

11. Принцип верховенства права і законності судочинства.

12. Принцип здійснення судової влади виключно судом.

13. Принцип права кожного на судовий захист.

14. Принцип рівності всіх учасників процесу перед законом і судом.

15. Принцип гласності судового процесу.

16. Принцип державної мови судочинства.

17. Принцип змагальності у судочинстві.

18. Принцип презумпції невинуватості.

19. Принцип права на правову допомогу і забезпечення обвинуваченому права на захист.

20. Принцип незалежності та недоторканності суддів.

21. Принцип участі народу у здійсненні судочинства.

22. Принцип права на оскарження судового рішення.

23. Апарат суду: поняття, склад, завдання.

24. Формування суддівського корпусу (вимоги до кандидатів на посаду судді, порядок обрання / призначення на посаду судді, строк повноважень суддів, органи, які приймають участь у формуванні суддівського корпусу)

25. Статус суддів як носіїв судової влади (права та обов’язки суддів, гарантії незалежності та недоторканності суддів)

26. Гарантії забезпечення незалежності суддів (призначення, нормативне регулювання, перелік і зміст кожної гарантії)

27. Дисциплінарна відповідальність суддів (поняття, підстави застосування, види дисциплінарних стягнень)

28. Порядок застосування дисциплінарної відповідальності суддів (органи, які її здійснюють, процедура застосування)

29. Статус народних засідателів (вимоги, права та обов’язки, порядок залучення до виконання обов’язків)

30. Статус присяжних (вимоги, права та обов’язки, порядок залучення до виконання обов’язків)

31. Органи суддівського самоврядування (поняття, завдання, система, повноваження)

32. Окружні кваліфікаційні комісії суддів (поняття, завдання, система, повноваження)

33. Вища кваліфікаційна комісія суддів (завдання, повноваження)

34. Вища рада юстиції як незалежний колегіальний орган, який відповідає за формування високопрофесійного корпусу суддів (завдання, повноваження, структура)

35. Державна судова адміністрація як орган, який здійснює організаційне забезпечення судової влади в Україні (завдання, повноваження, структура)

36. Організаційне забезпечення діяльності судів (сутність, органи, які його здійснюють).

 

Теми для розробки схем, таблиць:

1. Скласти детальну схему судової системи України (вказати існуючі судові ланки та інстанції; визначити поняття «судова ланка» і «судова інстанція»)

2. Скласти схематичний план порядку утворення (ліквідації) судів із вказівкою на фактори (передумови), які впливають на цей процес

3. Скласти схему, яка детально показує роль і місце апеляційного загального суду в судовій системі України (вказати повноваження цієї інстанції, структуру суду, повноваження Президії апеляційного суду, роль суду присяжних, повноваження голови суду)

4. Скласти схему, яка детально показує роль і місце місцевого загального суду в судовій системі України (вказати повноваження цієї інстанції, структуру суду, повноваження голови суду)

5. Скласти схему, яка детально показує роль і місце вищого спеціалізованого суду в судовій системі України (вказати повноваження цієї ланки, структуру суду, повноваження Президії та Пленуму вищого спеціалізованого суду, повноваження голови суду)

6. Скласти схему, яка детально показує роль і місце Верховного Суду України (вказати повноваження цього суду, його структуру, повноваження Президії та Пленуму ВСУ, повноваження голови ВСУ)

7. Скласти схему, яка детально показує роль і місце військових судів в судовій системі України (вказати систему, юрисдикцію військових судів, особливості статусу суддів військових судів)

8. Скласти схему, яка детально показує роль і місце Конституційного Суду України (вказати повноваження цього суду, його структуру, принципи діяльності)

 

 




Переглядів: 418

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ | Теми для рефератів з темі «Статус носіїв судової влади».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.