Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Інфраструктурний чинник розвитку міжнародного туризму

Всесвітньо визнана країна, яка має привабливі умови для розвитку туристичної сфери, Сінгапур посідає лідируюче місце серед Азійських країн та 10-те місце в світовому рейтингу Всесвітнього Економічного Форуму у сфері туризму, який досліджує країни з точки зору туристичної привабливості їхнього середовища, включаючи розвиток індустрії туризму і авіаперевезень [18]. Далекоглядність та інновації допомогли Сінгапуру перетворитися із сільськогосподарського острова з обмеженою площею в один із найбільш комфортних міст світу із населенням більше 5-ти мільйонів. Сінгапур прагне довготривалого економічного росту та досягає цієї цілі завдяки економічно стійким способам, мінімізуючи відходи та збільшуючи використання ресурсів.

В центрі цього процесу знаходяться інноваційні компанії, які створюють унікальні, економічно ефективні рішення проблем великих міст не тільки для локального використання, але й для іноземних ринків, використовуючи набутий досвід для розробки ефективних та екологічних рішень для глобального ринку.

Спектр пропонованих послуг поєднує весь ланцюжок від генерального планування населених пунктів до будівельних робіт, управління житловими та інфраструктурними об’єктами та комунальними послугами, таки як електроенергія, вода, утилізація відходів. Розглянемо детальніше такі важливі інфраструктурні елементи для розвитку країни як міське планування, аеропорт, авіакомпанія, морський порт, зв’язок та телекомунікації, фінансово-банківську систему.

Комплексне міське планування.У зв’язку із обмеженою площею в Сінгапурі був використаний інтегрований підхід до міського планування, який допоміг перетворити місто-державу в сучасний процвітаючий діловий та фінансовий центр. Цінний досвід, отриманий компаніями, дозволяє використовувати повний спектр послуг для сучасного світу – від генерального планування та розробки до архітектурних послуг, будівництва та управління житловими та інфраструктурними об’єктами.

Зокрема, компанії, розташовані в Сінгапурі, мають змогу розробляти проекти самостійних населених пунктів, інтегруючи житлове та комерційне будівництво з навчальними та розважальними закладами, транспортом та телекомунікація ми. Один з таких проектів, еко-місто Тяньцзінь в Китаї, був розроблений сінгапурськими компаніями як приклад безпечного для навколишнього середовища та зберігаю чого ресурси міста.

Сінгапурські компанії розробили унікальні рішення для створення ділової сфери, яка відповідала потребам міжнародних та місцевих компанії в плані роботи, життя та дозвілля. Це виявилося критично важливим фактором для економічного розвитку країни. Промислові зони, створені для підтримки індустріалізації Сінгапуру в 1960-х роках, були змінені враховуючи сучасні вимоги економіки, основаної на наукових знаннях та інноваціях. Актуальним прикладом є комплекс One-North площею 200 га – «оранжерея» досліджень та розробок, яка поєднує в собі навчальні заклади, житлові приміщення та розважальні комплекси з науково-дослідними об’єктами та бізнес-парками світового класу.

Для задоволення потреб ринку, що досить швидко розвивається, сінгапурські компанії експортували свої перевірені на практиці рішення формату «робота-життя-дозвілля» закордон. Ось лише декілька прикладів: Китайсько-сінгапурський індустріальний парк в Сучжоу, Міжнародний технопарк в Бангалоре (Індія) та В’єтнамсько-сінгапурський індустріальний парк.

Стратегічне положення Сінгапуру перетворило його в один із найактивніших портів та аеропортів світу. Прекрасну мережу логістики та ланцюга поставок до Азійсько-Тихоокеанського регіону підтримують 20 із 25 найбільших в світі компаній, що пропонують незалежні логістичні послуги, та близько 9000 місцевих компаній у сфері логістики та управління ланцюгом поставок. Вони допомагають веденню торгівлі на глобальному рівні – за допомогою власного портового управління PSA International та сінгапурського аеропорту Чангі.

Міжнародний аеропорт Чангі. Протягом багатьох років аеропорт Чангі, розташований на північному сході від центру столиці, отримував стійку репутацію та нагороди, який на сучасному етапі є найголовнішим авіаційним вузлом Азії, зокрема у Південно-Східному регіоні та є найбільшим аеропортом Сінгапуру. З початку відкриття у 1981 аеропорт пройшов великий шлях розвитку, в результаті чого його колекція має більш ніж 470 нагород, нараховуючи 20 нагород за 2014 рік [46]. На сучасному етапі аеропорт знаходиться під керівництвом Changi Airport Group, проте сам аеропорт Changi став корпоратизованим з 1 липня 2009 року [46].

За останні 34 років, Changi Airport Group, раніше в рамках цивільної авіації Сінгапуру, визнав аеропорт Чангі як аеропорт з найбільшою кількістю світових нагород зі званням «Кращий аеропорт» вичитати. Через сім років з моменту відкриття у 1988 Термінал 1 аеропорту Чангі отримав своє перше визнання як кращий аеропорт у світі за Business Traveller (Великобританія). Два роки потому був відкритий Термінал 2, щоб підтримати приголомшуючий успіх Терміналу 1. Зовсім недавно, а саме у 2008 році, був відкритий ультрасучасний Термінал 3 або Термінал JetQuay CIP, обслуговуючи як юридичних, так і фізичних осіб, які потребують більш розкішного рівня сервісу [46].

На сьогоднішній день аеропорт Чангі вважається шостим найактивнішим міжнародним аеропортом та одним з найголовніших повітряних вузлів в Азії, обслуговуючи понад 100 міжнародних авіакомпаній, що виконують рейси в близько 300 міст до 70 країн і територій по всьому світу. У 2013 році аеропорт Чангі обслугував більше 53,7 млн. пасажирів, що приблизно в 10 разів перевищує чисельність населення Сінгапуру, а загальна площа аеропорту становить 1 300 гектарів [46].

Щорічний середній рух повітряного транспорту у 2013 році склав 343 765 тис, здійснюючи 1057 середньодобового руху [46] та має 92 місця для стоянок повітряних суден. В середньому аеропорт обслуговує 136 738 пасажирів щоденно, а в 2013 році сумарна позначка досягла відмітки в 53,7 млн. пасажирів на рік. Рекордна кількість пасажирів (191 819) прибула 21 грудня 2013, а найактивнішим місяцем за всю історію – грудень 2013 (5млн. 120 тис. пасажирів) [46].

Маючи в своєму розпорядженні 2 злітно-посадкові смуги завдовжки 4 км (для порівняння, аеропорт Бориспіль також має дві смуги), проте це не заважає здійснювати зліт та посадку майже кожні 90 секунд. Площа становить близько 70 тис кв. м [46]. Аеропорт Чангі також є одним з кращих місць в Сінгапурі для магазинів і ресторанів, все частіше стаючи улюбленим місцем для жителів Сінгапуру, особливо сімей.

Аеропорт Чангі забезпечує чудове обслуговування і неперевершені можливості для створення виняткових поїздок. Кожна подорож через аеропорт Чангі – можливість об’єднати людей і допомогти їм реалізувати свої цілі.

Singapore Airlines. Сприятливе середовище стимулювало розвиток сінгапурських компаній, які свою увагу приділяли в основному обслуговуванню зростаючого сектора туризму не тільки в Сінгапурі, а й в всьому регіоні. Сінгапурські компанії співпрацюють із великою кількістю закордонних партнерів та їхніми проектами в галузі туризму, пропонуючи повний спектр гостинних послуг, бізнес-зустрічей, круїзів, а також подій, пов’язаних з туристичною інфраструктурою. Це означає, що компанії, які шукають партнерів для надання інноваційних та індивідуальних рішень, з легкістю знайдуть їх саме в Сінгапурі.

Країні належить одна з найкращих існуючих авіакомпаній, яку визнають по всьому світі. Сінгапурські авіалінії – національна авіакомпанія Сінгапуру з початковою назвою Malayan Airways. Singapore Airlines є глобальною компанією, спеціально створеною для надання авіатранспортних послуг найвищої якості та максимальної віддачі на благо своїх акціонерів і співробітників. Авіакомпанія пройшла довгий шлях розвитку з моменту заснування в 1972 році, проте здійснила розвиток від регіональної авіакомпанії в один з найбільш шанованих туристичних брендів по всьому світу. Маючи один з наймолодших флотів у світі, компанія забезпечує авіа покриття на всіх шести континентах світу та надає високий стандарт обслуговування пасажирів та вже декілька років поспіль отримує 5 зірок із 5-ти можливих від впливової приватної британської консалтингової кампанії Sky Trax, що спеціалізується на дослідженні та вивченні якості послуг, що надаються авіакомпаніями та аеропортами [14].

Компанія завжди слідкувала за різноманітними нововведеннями, яка одна з перших у 1970-ті запропонувала безкоштовні навушники, страви на вибір та безкоштовні напої в економ-класі; ввела телефони на основі супутникових даних на борту в 1991 році; привернула увагу всесвітньо відомих шеф-кухарів за допомогою розробки системи харчування на борту в 1998; запропонувала аудіо та відео (за бажанням) програми KrisWorld всім пасажирам у жовтні 2001 року; стала здійснювати рейс Сінгапур-Сідней з 25 жовтня 2007 на А380 [49].

Авіалінії здійснюють рейси в 90 аеропортів 40 країн світу [49]. Базовим для авіакомпанії є аеропорт Чангі – основний цивільний аеропорт міста Сінгапур. Більшість рейсів виконується саме з цього аеропорту. Флот авіакомпанії включає 100 повітряних суден і представлений тільки далекомагістральними широкофюзеляжними літаками Airbus А340-500, А380 і Boeing 777-200 (200ER), 777-300 (300ER) і 747-400. Більшість літаків має трикласний (перший, бізнес, економ) склад салону, частина літаків Boeing 777-200 використовується в двокласному (бізнес та економ) компонуванні. Виконуючи переважно трансконтинентальні рейси, авіакомпанія приділяє особливу увагу комфорту пасажирів, надаючи більше місця для пасажира економ-класу, де повністю розкладаються крісла-ліжка в першому і бізнес-класі (full flat bed), доступний широкий вибір розважальних програм через індивідуальний монітор в кожному класі . Як наслідок, авіакомпанія орієнтується на пасажирів, що віддають перевагу придбати квиток за вищою ціною в обмін на комфорт на борту.

Розташування базового аеропорту авіакомпанії в Сінгапурі надає можливості здійснювати перельоти без зупинок з Європи в країни Південно-Східної Азії та Австралії. Однак це ж є і її недоліком, оскільки авіакомпанія не має можливості здійснювати такі самі перельоти без зупинок в ряд великих міст США зважаючи на занадто велику відстань. Планується запустити на даному напрямку далекомагістральні літаки, обладнані тільки салоном бізнес-класу, що дозволить значно знизити злітну вагу літака і збільшити запас палива. Авіакомпанія стала першою, яка запустила в комерційну експлуатацію новий двопалубний літак Airbus A380 [49].

Морський торговий порт. Порт Сінгапуру відіграє значну роль в економіці цього невеликого за площею, але важливого в транспортному плані держави. Географічне розташування порту Сінгапуру підвищує конкурентоспроможність країни в порівнянні з іншими портами регіону та вважається одним з найактивніших портів у всьому світі. Порт Сінгапуру знаходиться на одному з найважливіших перехресть світових морських і повітряних комунікацій, що проходять між Індійським і Тихим океанами, та є великим центр нафтопереробної та судноремонтної промисловості в Південно-Східній Азії. Він може приймати більше 25,6 млн. контейнерів на рік, а з кожним роком ця цифра лише зростає. За підрахунками фахівців, на кожного жителя Сінгапуру доводиться більше п’яти контейнерів, враховуючи той факт, що двадцять років тому цифра була майже в шість разів менше [51]. Основним операторів порту є PSA International, який знаходиться в державній власності та займає п’ять з шести терміналів порту.

Порт Сінгапуру входить до чотирьох найбільших у світі портів, поряд з Гонконгом, Роттердамом і Шанхаєм, вражаючи своїми масштабами загальною площею перевищуючи 600 гектар. У порту встановлено 172 портових крана та більше п’ятдесяти контейнерних причалів. До порту веде приблизно 200 торгових маршрутів, причому, за абсолютною величиною тоннажу суден він утримує перше місце в світі з 1997 року, а за вантажообігом утримував перше місце до 2005 року, коли його обігнав за цим показником порт Шанхая. Сінгапурський порт обладнаний причалами для суден різного типу, обслуговує 250 регулярних ліній і щодоби приймає близько 150 суден. Більш того, цей міжнародний порт співпрацює з 123 країнами світу, тобто приблизно з 600-ми портами. За даними фахівців, приблизно 7% усіх контейнерних перевезень проходить саме через Сінгапур [51].

Порт Сінгапуру включає ряд об’єктів і терміналів, які займаються широким спектром вантажів, що перевозяться в різних формах, у тому числі контейнерах, а також у звичайних вантажах. Управління портом Сінгапуру (Maritime and Port Authority) несе відповідальність за загальний розвиток та зростання порту Сінгапуру, який включає в себе термінальні оператори, такі як PSA Corporation і Jurong Port Pte Ltd [51].

Крім того, порт має воєноо-морську базу (ВМБ), яка використовується для базування національних воєнно-морських сил (ВМС), а також ВМС Великобританії і кораблів 7-го флоту США, може забезпечити базування кораблів всіх класів, включаючи авіаносців. Основні причальні споруди ВМБ розташовані у східній частині протоки Джохор.

Довжина причального фронту ВМБ більше 3 км з глибиною до 14 м. За суднообігом порт Сінгапуру – один з найбільших портів світу. Одночасно порт може прийняти більше 25 судів вантажопідйомністю від 6 до 35 тис. тонн; добова пропускна спроможність порту біля причальних стінок – 5 суховантажів вантажопідйомністю по 6 тис. тонн і 4 танкера. Обширна рейдова стоянка, надійно укрита від вітру і прибою о.Сентоса, може приймати щодня до 100 судів. Сумарний обіг морських вантажоперевезень порту Сінгапур становить 112 млн. тонн.

У порту є контейнерний термінал для прийому контейнеровозів і обробки контейнерів, склади і пункти бункерування. Нафтогавань з 17 причалами, розташована на о. Букум, здатна приймати танкери з посадкою в 11-14 м, а одноточковий рейдовий причал – танкери вантажопідйомністю до 200 тис. тонн. На о. Текон знаходиться найбільше в Південно-Східній Азії нафтосховище і один з 4 нафтопереробних заводів Сінгапуру. На о.Брані – оловоплавильний завод. Суднобудівні і судноремонтні підприємства порту Сінгапур, що мають 17 сухих і 3 плавучі доки, забезпечують ремонт великотоннажних суден і кораблів до авіаносців включно.

Порт контролюється Управлінням порту Сінгапуру, яке має за мету розробку та просування Сінгапуру в якості лідера глобального портового концентратора і міжнародного морського центру, а також покращення та захисту стратегічних морських інтересів Сінгапуру. Для досягнення мети використовуються найкращі технології та практики для того, щоб залишатися актуальними, ефективними і конкурентоспроможними.

Передові інформаційно-комунікаційні технології. Сінгапур вже третій рік поспіль отримує друге місце в списку країн «з найкращою готовністю до мережевого світу». У ньому створена одна з найкращих в світі загальнонаціональних надзвукових оптоволоконних мереж, яка напряму обслуговую будинки та офіси.

У Сінгапурі працює більше 90% технологічних компаній зі списку Fortune 1000, а компетенція у сфері інформаційно-комунікаційних технологій охвачує побутові комунікації, електронне правління, корпоративні технології, інтерактивні цифрові мультимедіа та телекомунікації.

Сінгапур є одним з найбільш передових інформаційних центрів у світі та має неперевершену інфраструктуру для міжнародного зв’язку. Одним із перших впровадив загальнонаціональну безпровідну широкополосну мережу, Wireless@SG, з більш ніж 6200 точками доступу по всій країні. Показник розповсюдженості мобільних мереж в Сінгапурі складає 153,0% [17] та є одним із найбільших в світі. Така розповсюдженість мобільного інтернету забезпечує прекрасний фундамент для нових інновацій у цій сфері.

Такі місцеві компанії, як Singapore Telecommunications та ST Telemedia, роблять вагомі інвестиції в телекомунікації та СМІ в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, Європі та США. Компанія iCELL Network та Telechoice International також успішно реалізували проекти мережевої інфраструктури в регіоні – від рішень «під ключ» для одного будинку до впровадження Wi-Fi на муніципальному рівні.

Сінгапур є світовим лідером у сфері проектування та впровадження електронного правління e-Gov. Тут діють більше 1600 державних онлайн-сервісів, від електронної подачі податкової декларації до онлайн-служби ліцензування бізнесу, де можна замовити, продовжити чи відмінити декілька ліцензій за одну транзакцію. Ці онлайн-служби знаходяться у вільному доступі для громадян та жителів Сінгапуру за допомогою єдиного пароля, прикріпленого до номера їхньої ідентифікаційної карти. Сінгапур також є першопрохідцем у сфері електронних дорожніх зборів, електронних платежів національного рівня та електронної документації для міжнародної торгівлі.

Цей всебічний комплекс послуг електронного правління слугує міцним фундаментом, що підтримує сприятливе середовище для розвитку бізнесу в Сінгапурі, саме через це країна сім років поспіль отримує звання країни, де найлегше займатися бізнесом [5].

CrimsonLogic, Ecquaria та NCS є прикладами компаній, які успішно запровадили системи безперервного обміну інформацією та доступу до програм через загальну платформу. Ще одна велика компанія, Singapore Technologies Electronics, запровадила на залізничному транспорті високоякісне рішення для інтегрованих систем управління, контролю та комунікації, автоматичного збору оплати проїзду, технічного обслуговування та управління.

Сінгапурські компанії володіють всім необхідним для створення цілісного середовища електронного правління. Закордонні управлінські замовники впевнені, що передові рішення дозволять ім. перестрибнути через багато поколінь у розвитку електронного правління.

Корпоративні технології надзвичайно важливі для ефективного бізнес-середовища Сінгапура. Сінгапурські інформаційно-комунікаційні компанії пропонують корпоративні рішення в області фінансових послуг, платіжних систем безпеки, безперервності бізнесу та аварійного відновлення.

Сінгапурська бізнес-інфраструктура світового класу слугує прекрасною тестовою платформою для нових корпоративних рішень, що демонструє розповсюдженість культури безготівкових електронних платежів. NTES та Korvac – дві з компаній, які пропонують рішення у сфері оброки платежів, платіжнх терміналів та інших послуг для бізнесу.

Сектор користувацьких інформаційно-комунікаційних технологій в Сінгапурі прекрасно розвинений протягом всієї виробничо-реалізаційного ланцюга – від постачальників компонентів та власників торгових марок до дистриб’юторів, роздрібних торгових точок та центрів після продажного сервісного обслуговування. Місцеві компанії у сфері споживчих інформаційно-комунікаційних технологій пропонують унікальні рішення з акцентом на інновації та розповсюдження. В списку продуктів, що завоював успіх у всьому світі – розроблений компанією Creative Technology типовий варіант дизайну для планшетів на платформі Android, капсульні міні-динаміки Xmi, інноваційна технологія Flucard Pro від компанії Trec 2000 з можливостями віртуальних розрахунків та theKube, один із найменших MP3-плеєрів у світі.

Сінгапурські авіакомпанії також володіють багатим досвідом торгового партнерства, роздрібних продажів та пропонування сторонніх сервісних послуг. Сінгапурська компанія Epicentre Holdings є однією з перших преміум-реселлерів Apple в Азії (з 2002 року). Їй належить 21 магазин в Азії, в яких покупцям пропонують товари багатообіцяючих сталевих брендів та новітні продукти.

В останні роки в області інтерактивних цифрових мультимедіа в Сінгапурі спостерігається вражаючий ріст. Компанії успішні не тільки у сфері розваг (ігри, анімація, візуальні ефекти, мобільні та онлайн-мультимедіа); вони також створюють цифровий контент та технології для інших сфер, як наприклад освіта та охорона здоров’я.

На сьогоднішній день спостерігається швидкий розквіт місцевих ігрових, анімаційних та продюсерних студій, як наприклад Cubix International, Scrawl Studios та Moving Bits, які виробляють оригінальний контент для глобального ринку та для тих, хто вступає в стратегічні партнерські відносини як з місцевими, так і з міжнародними компаніями.

Фінансово-банківська система. Сінгапур є одним з провідних фінансових центрів світу і головним розподільчим вузлом фінансів у Південно-Східній Азії. Країна створила одну з найбільш передових банківських систем світу, що налічує 124 місцевих та іноземних банківських і фінансових установ, що надають послуги починаючи від споживчого банківського обслуговування та управлінням активами та закінчуючи біржовими та інвестиційними послугами. На вересень 2010 року обсяг активів (пасивів) в банківському секторі Сінгапуру, за оцінками Грошово-кредитного управління Сінгапуру, склав 764 млрд. сінгапурських доларів [10].

Діяльність комерційних банків в Сінгапурі ліцензується і підпорядковується Закону про банківську діяльність. Комерційні банки можуть займатися всіма можливими видами банківської діяльності. Крім надання комерційних банківських послуг, у тому числі прийому депозитів, чекових розрахунків і кредитування, банки можуть також займатися будь-яким іншими видами банківського бізнесу, який регулюється або дозволяється Грошово-кредитним управлінням, включаючи консультаційні послуги в сфері фінансів, брокерські послуги у сфері страхування та послуги з розміщення капіталу на ринку

Центральним банком країни є Грошово-кредитне управління Сінгапуру, яке визначає монетарну політику в країні, регулює діяльність банківських та фінансових установ, визначає обсяг емісії грошей. В даний час державою підтримується програма страхування депозитів, що розповсюджується на рахунки як фізичних, так і юридичних осіб. Відповідно до закону про страхування депозитів, який набрав чинності в 2011 році, розмір страхового відшкодування становить 50 тис. сінгапурських доларів.

Фактичний випуск сінгапурських доларів здійснюється Монетним двором Сінгапуру [10]. Сінгапур є одним з лідируючих фінансових центрів світу і основним центром розподілу фінансів у Південно-Східній Азії. Банківська система Сінгапуру є однією з найбільш стійких у світі, що підтверджується результатами стрес-тесту МВФ в рамках програми оцінки фінансової стабільності (FSAP).

Сінгапур посідає у фінансовому світі одне з центральних місць. Він знаходиться на другому місці в Азії після Японії за розміром ВВП на душу населення [4]. У фінансовому секторі зайнято близько 95 тис. jсіб, або 5% робочої сили, але його частка у ВВП сягає 12%. За даними Банку міжнародних розрахунків, Сінгапур є четвертим найбільш активним валютним ринком і ринком похідних фін. інструментів в світі після Лондона, Нью-Йорка і Токіо – щоденний обсяг операцій становить в середньому 180 млрд. дол. Він найдиверсифікованіший в регіоні і найактивніший центр з торгівлі всіма великими світовими валютами, в тому числі валютами регіону. Багато міжнародних компаній використовують Сінгапур для управління своїми валютними і фінансовими ризиками під час проведення операцій в регіоні.

Фондова біржа Сінгапуру – одна з найрозвиненіших в Азії. З 1989 року діє повністю комп’ютеризована система торгівлі цінними паперами зареєстрованих компаній. Функціонує також і автоматизована система котирувань для дрібних і середніх компаній, які не можуть виконувати жорсткі вимоги Головної ради біржі до лістингу з метою мобілізації коштів через емісію акцій. Ринкова капіталізація біржі виросла з 1990 року в 4 рази, а торгівля акціями іноземних компаній становить близько 10% сукупного обсягу біржі [10].

Сінгапур зарекомендував себе серед міжнародних інвесторів і як центр торгівлі іноземними цінними паперами. Сінгапур поступово перетворюється на регіональний ринок боргових цінних паперів. Міжнародні корпорації мобілізують кошти на ринку шляхом емісії середньострокових паперів. У 1996 році в Сінгапурі було здійснено 27 випусків облігацій у валюті азіатських країн на суму 2,2 млрд. доларів США. В рамках зусиль уряду з розвитку ринків капіталу була створена фінансова компанія зі страхування облігацій, емітованих азіатськими позичальниками для фінансування проектів інфраструктури, що підвищило кредитний рейтинг боргових інструментів [10].

Перетворення Сінгапуру в фінансовий центр багато в чому залежало від його ролі і місця в міжнародній торгівлі. Цьому сприяв і ряд вжитих урядом заходів:

• створення надійної системи регулювання. До 1971 року регулювання фінансового сектора і проведення грошово-кредитної політики здійснювалися Мінфіном, після чого було створено Валютне управління Сінгапуру, яке стало відповідати за грошово-кредитну політику, нагляд за фінансовим сектором і його розвиток;

• залучення іноземних банків і фінансових установ з хорошою репутацією для фінансової діяльності на регіональному та міжнародному рівнях;

• прийняття ліберальної імміграційної політики для найму кваліфікованих іноземних фахівців;

• створення розвиненої інфраструктури, в тому числі ефективної телекомунікаційної, транспортної мережі, що зв’язує регіон з Європою і США;

• підвищення доступності та ефективності додаткових для фінансового сектора послуг, зокрема юридичних і бух. обліку;

• усунення з 1978 року валютного контролю для забезпечення вільного руху капіталу [10].

В кінці 1997 року уряд Сінгапуру прийняd рішення про реформування фінансового сектора країни з метою підвищення конкурентоспроможності і, насамперед, у боротьбі зі своїм основним конкурентом – Гонконгом. Реформи передбачають збільшення розміру державних коштів, зняття контролю за брокерськими ставками, стимулювання банківських злиттів і підвищення ступеня розкриття банківської інформації до прийнятого в США рівня. Схвалена також пропозиція, що дозволяє пов’язаним з урядом компаніям та органам управління запозичувати на борговому ринку в рамках програми створення азійського центру з торгівлі борговими інструментами.

Сінгапур входить до числа не тільки азійських, а й світових фінансових центрів, саме тому діяльність уряду країни спрямована на підвищення його конкурентоспроможності.




Переглядів: 595

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Динаміка і структура в’їзних туристичних потоків | Проблеми та перспективи розвитку туристичної індустрії Сінгапуру. Роль досвіду Сінгапуру в розвитку туризму для України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.