Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тестові завдання з лінійної алгебри

1. Яка з матриць є трикутною:

a) ; b) ; c) ; d) ;

e) інша відповідь.

2. Яка з матриць є діагональною:

a) ; b) ; c) ; d) ;

e) інша відповідь.

3. Які з даних матриць можна додавати:

a) ; b) ; c) ; d) ; e) інша відповідь.

4. Знайти матрицю , якщо , :

a) ; b) ;

c) ; d) ;

e) інша відповідь.

5. Які з матриць є узгодженими, якщо :

a) ; b) ; c) ; d) ; e) інша відповідь.

6. Знайти елемент , якщо , де , :

a) -1; b) 1; c) 0; d) 5; e) інша відповідь.

7. Знайти :

a) ; b) ; c) ; d) ; e) інша відповідь.

8. Транспонувати матрицю , якщо :

a) ; b) ; c) ; d) ;

e) інша відповідь.

9. Яка з властивостей вірна:

a) ; b) ; c) ; d) ;

e) інша відповідь.

10. Знайти алгебраїчне доповнення елемента , якщо :

a) 5; b) 0; c) -5; d) 8; e) інша відповідь.

11. Знайти визначник :

a) -13; b) 13; c) 0; d) 10; e) інша відповідь.

12. Вказати при якому значенні рівний нулю визначник :

a) 0; b) 1; c) -1; d) -10; e) інша відповідь.

13. Вказати визначник для системи :

a) ; b) ; c) ; d) ;

e) інша відповідь.

14. Знайти мінор елемента , якщо :

a) 1; b) -1; c) 20; d) -2; e) інша відповідь.

15. Які з трійок чисел є розв’язками системи :

a) ; b) ; c) ; d) ; e) інша відповідь.

16. Система лінійних рівнянь називається сумісною, якщо вона:

a) має один розв’язок; b) має безліч розв’язків; c) не має жодного розв’язку; d) має хоча б один розв’язок; e) інша відповідь.

17. Система лінійних рівнянь має безліч розв’язків, якщо:

a) вона вироджена; b) ранг матриці системи рівний рангу її розширеної матриці; c) ранг матриці системи менший від кількості невідомих системи; d) ранг матриці системи рівний кількості невідомих системи; e) інша відповідь.

18. Система лінійних рівнянь має один розв’язок, якщо:

a) вона вироджена; b) ранг матриці системи рівний рангу її розширеної матриці; c) ранг матриці системи менший від кількості її невідомих; d) ранг матриці системи рівний кількості її невідомих; e) інша відповідь.

19. Мінор називається базисним, якщо:

a) його порядок рівний рангу системи; b) його порядок рівний кількості невідомих системи; c) його порядок рівний рангу матриці системи; d) він рівний нулю; e) інша відповідь.

20. Матриця називається оберненою до матриці , якщо:

a) ; b) ; c) ; d) ; e) інша відповідь.

 


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бухгалтерська звітність, її значення, завдання і вимоги




Переглядів: 1219

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуальні завдання | Тестові завдання з аналітичної геометрії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.