МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ШКАЛА ОЦІНОК ЗА 100-БАЛЬНОЮ ШКАЛОЮКУМУЛЯТИВНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ Шкала оцінок за 100 – бальною шкалою комулятивно-рейтингової системи проводиться на основі «Інструкції з організації контролю успішності курсантів (студентів) за кредитно-модульною системою» АМСУ, від 16.09.08 р. № 423. Загальна шкала оцінки знань за модульною системою оцінки знань
Поточна успішність Модуль: максим. – 33 балів 1) семінар – 4, максимальна – 20 2) вхідна контрольна робота – 1, максимальна – 7 2) контрольна робота – 1, максимальна – 6
Модуль: максим. – 34 балів 1) семінар – 6, максимальна – 27 2) контрольна робота – 1, максимальна – 7
Модуль: максим. – 33 балів 1) семінар – 4, максимальна – 20 2) контрольна робота – 1, максимальна – 7 3) есе – 1, максимальна – 6
Шкала оцінок знань, Навичок, вмінь, курсантів за модульним контролем
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|