Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ШКАЛА ОЦІНОК ЗА 100-БАЛЬНОЮ ШКАЛОЮ

КУМУЛЯТИВНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ

Шкала оцінок за 100 – бальною шкалою комулятивно-рейтингової системи проводиться на основі «Інструкції з організації контролю успішності курсантів (студентів) за кредитно-модульною системою» АМСУ, від 16.09.08 р. № 423.

Загальна шкала оцінки знань за модульною системою оцінки знань

Національна ECTS Визначення Оцінка в балах
Відмінно (5) A Відмінно (5) (відмінне виконання без помилок) 90 – 100
Добре (4) B Дуже добре (4+) (відмінне виконання лише з незначною кількістю недоліків) 82 – 89
C Добре (4) (в загальному правильна робота з певною кількістю помилок) 75 – 81
Задовільно (3) D Задовільно (3) (задовільна робота, але зі значною кількістю недоліків) 68 – 74
E Достатньо (3-) (виконання задовольняє мінімальні критерії) 60 – 67
Незадовільно (2) FX Недостатньо (2) (потрібно ще попрацювати) 35 – 59
F Недостатньо (1) (необхідна серйозна подальша робота, або потребує повторного вивчення) 1 – 34

Поточна успішність

Модуль: максим. – 33 балів

1) семінар – 4, максимальна – 20

2) вхідна контрольна робота – 1, максимальна – 7

2) контрольна робота – 1, максимальна – 6

 

    Європейська оцінка     Національна оцінка     національна оцінка у балах Кількість Балів За 100 бальною системою оцінювання Загально можлива кількість балів за модулем № 1   Кількість балів за видами навчальних робіт  
семінар Вхідна Контрольна робота Модульна контрольна робота
F 1-11 1-7
FX 12-19 8-12
E 20-22 13-14
D 23-24
C 25-26
B 27-29 17-18
A 30-33 19-20

 

Модуль: максим. – 34 балів

1) семінар – 6, максимальна – 27

2) контрольна робота – 1, максимальна – 7

 

    Європейська оцінка     Національна Оцінка     національна оцінка у балах Кількість Балів За 100 бальною системою оцінювання Загально можлива кількість балів за модулем № 1   Кількість балів за видами навчальних робіт  
Семінар   Модульна контрольна робота
F 1-12 1-9  
FX 13-21 10-16  
E 22-24 17-18  
D 25-26 19-20  
C 27-28 21-22  
B 29-31 23-24  
A 32-34 25-27  

 

Модуль: максим. – 33 балів

1) семінар – 4, максимальна – 20

2) контрольна робота – 1, максимальна – 7

3) есе – 1, максимальна – 6

    Європейська оцінка     Національна Оцінка     національна оцінка у балах Кількість Балів За 100 бальною системою оцінювання Загально можлива кількість балів за модулем № 1   Кількість балів за видами навчальних робіт  
Семінар есе Модульна контрольна робота
F 1-11 1-7
FX 12-19 8-12
E 20-22 13-14
D 23-24
C 25-26
B 27-29 17-18
A 30-33 19-20

Шкала оцінок знань,

Навичок, вмінь, курсантів за модульним контролем

Вид роботи курсанта Рівень оцінки за КРС (бали)
Виступ з конкретних питань (репродуктивний метод) 1 – 7
Доповнення до виступу 1 – 3
есе 2 – 7
Участь у проблемній дискусії 4 – 7
Участь у курсантських наукових конференціях за матеріалами курсу 4 – 7
Публікація статті 4 – 7
Контрольна робота 1 – 7



Переглядів: 2308

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇЇ ОРГАНІЗАЦІЇ | Особливості поточного модульного оцінювання роботи курсантів денної форми навчання у 2009 – 2010 навчальному році

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.