МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Соціально-педагогічне значення фізичної культуриТема 12. Фізичне виховання дітей шкільного віку. Засоби та методи розвитку рухових якостей. Основні форми фізичного виховання дітей від народження до 3 років. Зміст та методика фізкультурно-оздоровчих занять з дітьми дошкільного віку. Основна мета фізичного виховання – забезпечення оптимального режиму фізичної активності для досягнення позитивно емоційного стану, нормування фізичної і нервово – емоційної або нервово – психічної, розвиток та укріплення здоров’я. Режим – це послідовний розподіл в часі основних фізіологічних потреб дітей (сон, їжа). У ДНЗ поширенні такі форми занять фізичною культурою: 1. заняття фізичними вправами у формі уроку; 2. заняття фізичними вправами у режимі дня дитячого садка (ранкова і гігієнічна гімнастика після денного сну, рухливі ігри, спортивні розваги, фізкультхвилинки, прогулянки, дні здоров’я; 3. фізкультурні свята; 4. самостійні заняття дітей; 5. прогулянки пішки у зони відпочинку. Фізкультхвилинки. Мета – підвищити розумову працездатність, активізувати діяльність мозку на заняттях з математики, читання, тощо. Фізкультурні свята проводяться 2 рази в рік у старшій і підготовчих групах. Мета – демонстрація досягнутого результату. Дні здоров’я проводять 2 рази в рік. Самостійна діяльність дітей – забезпечується під керівництвом вихователя або батьків. В процесі занять фізичних вправ створюються умови для комплексного та всебічного формування особливості дошкільнят. Методика занять фізичних вправ залежить від направленості, задач та конкретного змісту занять, умов їх передбачення вікових особливостей й рухових можливостей дітей. Основні форми: масаж, гімнастика, загартовування, плавання, ранкова та гігієнічна гімнастика після денного сну, організовані заняття у яслах та дитячих садках, самостійні заняття. Масаж. Легкий (фізіологічний) – сприяє розвитку психіки, укріпляє здоров’я, кровоносну і м’язову систему, покращує обмін речовин. Починати проводити масаж з одномісячного віку. Гімнастичні вправи – включать в себе рефлекторні пасивно-активні та активні вправи. Розвиток швидкості– до 4-5 років діти охоче доганяють предмети, а потім один одного. Розвивають швидкість з допомогою ігор. Розвиток спритності – рівень розвитку залежить від об’єму сформованих вмінь та навичок. Сприяти оволодінню руховими вміннями в різних видах вправ, розвивати здібність виконувати вправи в різних умовах. Розвиток гнучкості. Мета – покращити рухливість суглобів і еластичності м’язово-зв’язкового апарату для створення необхідних передумов у оволодінні різними руховими діями. Розвиток сили. Гармонійне укріплення всіх м’язових груп опорно-рухового апарату, розвиток здібності раціонально проявляти м’язеві зусилля. Розвиток витривалості. Пристосовувати організм до довгого виконання вправ помірної інтенсивності; сприяти вихованню вольових якостей. План: 1. Соціально-педагогічне значення фізичної культури. 2. Типові вікові особливості розвитку організму дитини. 3. Мета, завдання і направлення фізичного виховання школярів. 4. Зміст і особливості викладення предмету „фізична культура” в школі. 5. Особливості навчання руховим діям школярів. 6. Завдання фізичного виховання в молодшому шкільному віці. 7. Завдання фізичного виховання у середньому шкільному віці. 8. Завдання фізичного виховання у старшому шкільному віці. 9. Підготовка педагога до уроку. До шкільного віку, належать діти від 7 до 18р. У загальній системі навчання цей період поділяється на 3 етапи: молодший, середній, старший. Соціально-педагогічне значення направленого використання засобів фізичної культури у шкільному віці заключається в наступному: 1. створюється фундамент гармонійного фізичного розвитку, укріплення здоров’я, фізкультурної освіти і виховання.; 2. підтримується поточна фізична та розумова працездатність; 3. раціонально організовується вільний час дітей; 4. послідовно збільшується рівень виховної, інтелектуальної, естетичної та трудової культури дітей. Читайте також:
|
||||||||
|