Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Переговори

ПЛАН

Переговори

Переговори – обмін думками, що зазвичай відбувається з певною діловою метою. Вони проводяться на різних рівнях з різною кількістю учасників, переговори можуть мати як неофіційні, так і протокольний характер.

Принциповий підхід до переговорів передбачає вирішення проблеми виходячи з їх змісту, а не торг з приводу позиції, якої кожна зі сторін жорстко дотримується.

У цьому разі намагаються врахувати інтереси обох сторін і прагнуть отримати такий результат, який би був обґрунтований справедливими нормами, критеріями незалежно від волі жодної сі сторін.

Переговори як форма колективного обговорення передбачають три стадії:
а) аналіз ситуації, тобто проблем учасників, їхніх емоцій, взаємин, інтересів, можливих варіантів прийняття рішення;

б) планування;

в) дискусія.

Готуючись до переговорів, доцільно відвести певний час для попереднього аналізу майбутніх переговорів з позицій та інтересів їхніх учасників. Аналізувати доцільно такі принципи ведення переговорів:

а) розмежування учасників і предмета переговорів;

б) урахування інтересів обох сторін, а не їхніх позицій;

в) аналіз усіх можливих варіантів вирішення проблеми;

г) визначення певного критерію для прийняття рішення.

Прорахунки, що заважають людям дійти згоди під час переговорів:

А) передчасні судження;

Б) пошук єдиного варіанта вирішення проблеми;

В) впевненість і неможливості «збільшити пиріг»;

Г) думки на зразок «їхня проблема – це їхня проблема,і нехай вони її вирішують».

 

Головне у переговорах –знайти найкращі варіанти можливого вирішення проблеми і допомогти сторонам прийняти спільне рішення, виходячи з інтересів кожного з них.

Переговори треба вести, дотримуючись етичних норм: чесно, справедливо, на рівноправних умовах.

 

Домашнє завдання: підготувати запитання для службової бесіди;

- скласти план службової наради


Тема 2.3. Правила спілкування фахівця при проведенні зустрічей, переговорів, прийомів по телефону

МЕТА: -ознайомити студентів із загальними принципами і правилами ділового спілкування фахівця;

- ознайомити з особливостями спілкування по телефону, підготовки та проведення ділових зустрічей;

- формувати уміння й навички спілкування по телефону; підготовки та проведення ділових зустрічей;

- виховувати культуру усного і ділового мовлення

Обладнання:схема « Пропозиції партнерові вигоди»,пам’ятка «Правила спілкування по телефону», схема «Структура телефонної розмови за часом»

 

1. Загальні принципи і правила ділового спілкування фахівця .

2. Правила спілкування під час проведення переговорів.

3. Культура телефонного діалогу.

 

Зміст заняття

Загальні принципи і правила ділового спілкування фахівця: моральність, повага до інших людей, раціональність, правила критики і самокритики.

Ділові переговори. Завдання переговорів. Послідовність дій при підготовці та проведенні переговорів: вивчення, оцінка, організація взаємодії інтересів; зміна відносин, забезпечення вигоди для сторін; підготовка до переговорів. Норми ділової етики при проведенні ділових переговорів.

Культура телефонного діалогу. Правила спілкування по телефону. Структура телефонної розмови за часом. Композиція телефонної розмови: момент установлення контакту, висловлення суті справи, закінчення розмови. Помилки під час ділових розмов по телефону.

 

Студенти повинні

знати:

- правила спілкування фахівця під час проведення переговорів, розмов по телефону;

- завдання ділових переговорів, послідовність дій при підготовці та проведенні переговорів ;

- етапи ділових переговорів;

- правила спілкування по телефону;

- типові помилки під час розмов по телефону

уміти:

- готувати і проводити ділові зустрічі, переговори;

- спілкуватися по телефону, дотримуючись правил етикету;

- уникати помилок під час розмов по телефону

Тема 2.3. Правила спілкування фахівця при проведенні зустрічей, переговорів, прийомів по телефону

МЕТА: -ознайомити студентів із загальними принципами і правилами ділового спілкування фахівця;

- ознайомити з особливостями спілкування по телефону, підготовки та проведення ділових зустрічей;

- формувати уміння й навички спілкування по телефону; підготовки та проведення ділових зустрічей;

- виховувати культуру усного і ділового мовлення

Обладнання:

1. Загальні принципи і правила ділового спілкування фахівця

Моральні норми у сфері професійного спілкування відіграють важливу

роль. Вони включають такі принципи: відданість справі, свідомість громадського обов’язку; нетерпимість до порушення громадських інтересів; гуманне ставлення до людини; взаємна повага між людьми, чесність і правдивість, моральна чистота.

Ці моральні принципи мають пряме відношення до регулювання стосунків у професійній сфері.

 

Ділові переговориможна визначити як організаційну форму встановлення та юридичної фіксації виробничо-економічних, культурних зв’язків між зацікавленими у спільній діяльностіорганізаціями.

Це процес, що становить конкретну мету, визначає коло питань і завжди реалізується в конкретних умовах, за конкретних обставин.

В ділових переговорах спілкуються рівноправні партнери, які в процесі обміну думками повинні «виторгувати» один у одного та сформулювати угоду, яка відповідає інтересам обох сторін, тобто досягти результатів, які б свідомо сприймалися сторонами як взаємовигідна нічия.


Читайте також:

  1. Англо-франко-радянські переговори 1939 р.
  2. Ділові наради і ділові переговори в системі ПР
  3. Ділові наради і ділові переговори в системі ПР
  4. ДІЛОВІ ПЕРЕГОВОРИ В СИСТЕМІ ПР. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ В ГАЛУЗІ
  5. Ділові переговори. Тактики ведення переговорів
  6. Колективні переговори по укладенню колективного договору
  7. Переговори
  8. Переговори Директорії з країнами Антанти про допомогу
  9. Переговори з польською стороною
  10. Переговори західних держав із СРСР. Радянсько-німецьке зближення. Пакт Молотова – Ріббентропа
  11. Переговори шляхом особистих зустрічей




Переглядів: 1753

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види нарад | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.