Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зв’язки з громадськістю.

Громадські зв'язки (PR) - діяльність спрямована на покращання відношень між організацією та різними колами громадськості шляхом формування її сприятливого іміджу, позитивного ставлення до її продуктів, а також нейтралізації негативних подій і чуток.

Під колами громадськості розуміються різні організації, об'єднання громадян, установи, засоби масової інформації, державні установи, місцеві органи влади, окремі громадяни. Створення позитивного іміджу своєї організації допомагає організації у просуванні своїх продуктів, підвищення довіри до свого бізнесу, допомагає встановленню партнерських зв'язків, інтеграційному зростанню бізнесу.

До методів PR відносять:

- управління публікаціями у різних виданнях (моніторинг інформації, яке позитивно і негативно впливає на діяльність компанії), перевірка доказів авторів, захист власних інтересів, організацій публікацій статей і репортажів;

- видання власних видань (наприклад, компанія "AMWAY" видає власний корпоративний журнал "Amagram"), прес-релізів (стислої інформації про діяльність компанії, її нових проектів і продуктів);

- оформлення web-сторінок, сайтів у мережі Інтернет, насичення їх позитивним, привабливим змістом;

- організація прес-конференцій до яких-небудь подій для представників засобів масової інформації з метою донесення позиції керівництва компанії;

- надання інтерв'ю представникам засобів масової інформації;

- запрошення ділових партнерів, представників громадськості, засоби масової інформації до самої організації, організація зустрічей;

- спонсорська діяльність;

- лобістська діяльність, підтримка окремих партій депутатів на виборах, які б відстоювали інтереси організації (наприклад, участь Р.Ахметова у парламентських виборах 2006 р.);

- проведення акцій, свят (наприклад, свято пива компанії "Рогань");

- участь у виставках і ярмарках, де налагоджуються контакти, популяризується продукція, вивчається думка клієнтів;

- створення фірмового стилю та його популяризація за допомогою сувенірів, пакетів, деталей одягу, прапорців, гімну фірми та ін.

 

 

Питання для самоконтролю:

1. Які існують види реклами?

2. Що таке цільова аудиторія, як вона визначається?

3. Який існує зв'язок рекламного звернення з його рекламним носієм?

4. Назвіть основні етапи впливу реклами на потенційного споживача.

5. Як оцінити ефект від реклами?

6. Яке значення мають зв’язки з громадськістю для організації?

7. Що таке імідж організації? За допомогою яких заходів він створюється?

8. Які заходи проводяться для встановлення відносин підприємства зі ЗМІ?

 

 


Читайте також:

  1. Договірні взаємовідносини і партнерські зв’язки в підприємницькій діяльності
  2. Зв’язки Бальзака з Україною.
  3. Зв’язки з громадськістю і журналістика
  4. Зв’язки з громадськістю і маркетинг
  5. Зв’язки з громадськістю у відносинах із інвесторами.
  6. Зв’язки з громадськістю у державній фінансовій галузі.
  7. Зв’язки з громадськістю у кризових ситуація та управління ними.
  8. Зв’язки і співпраця із ЗМІ – механізм взаємодії.
  9. Зв’язки між його елементами
  10. Зв’язки СГ з іншими науками
  11. Зовнішні інформаційні зв’язки.




Переглядів: 743

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оцінка ефективності реклами. | Стимулювання збуту споживачів та посередників.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.