Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПАМ'ЯТКА ДЛЯ УЧНЯ

І.Теоретична частина

Слово вчителя:

1.ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо підготовки і написання

наукових досліджень із літератури в системі малої академії наук України.

2.Перегляд електронної презентації "Науковий апарат дослідження"(методичні рекомендації для учнів-членів МАН України)

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ УЧНЯ

Ти збираєшся йти по шляху проектування. Більшість предметів, що оточують нас, пройшли цей процес.

1. Усвідомлення потреб або проблем.

Потреби починаються там, де ти стоїш. Де б не з'явилися люди, з'являються проблеми, які потребують вирішення. Твоя проблема повинна бути оформлена у вигляді короткого опису. Воно повинно чітко формулювати те, що ти збираєшся робити.

2. Дослідження і розвиток ідей

Наступний крок - знайти якомога більше інформації по твоїй проблемі. Необхідно записувати все, що, на твій погляд, може допомогти тобі. Використовуй ескізи, діаграми, позначки.

Подумай про:

- Часу - як довго ти будеш вирішувати цю проблему?

- Матеріалах - які матеріали є в твоєму розпорядженні?

- Вартості - скільки це буде коштувати?

- Функціях - для виконання яких функцій потрібен даний об'єкт?

- Зовнішньому вигляді - як він буде виглядати?

Розвиваючи свої ідеї - пам'ятай, що прості ідеї - часто кращі ідеї.

3. Планування та виготовлення

Зараз ти повинен скласти план, як ти збираєшся вирішити дану проблему. Запиши порядок своєї роботи. Ретельно подумай, скільки часу необхідно тобі, яке обладнання знадобиться.

4. Випробування та оцінка

Вирішив ти проблему? Подумай про це і запитай інших людей. Може тобі необхідно провести зміни у твоєму проекті або, може бути, почати все заново?

 

 

Дуже невелика кількість дизайнерських рішень бездоганно, завжди є шлях для поліпшення!

У якості «портфоліо» проекту виступає пояснювальна записка, що має наступну структуру:

1. Обгрунтування обраної теми навчального проекту: пояснення вибору теми, її актуальність, значимість проекту.

2. Теоретичне обгрунтування: визначення необхідного обсягу знань, умінь і навичок для виконання проекту, розглядається кілька можливих ідей і пояснюється вбрання рішення проекту.

3. Історична довідка: повідомляються короткі відомості історичного характеру з тематики навчального проекту.

4. Графіка: передбачає зображення ескізу виробу і його креслення з позначеними розмірами.

5. Технологічна карта: відображає технологію виготовлення (послідовність операцій, їх графічне зображення і використовуване устаткування).

6. Екологічне обґрунтування: визначаються правила безпечної праці, пояснюється екологічна безпека технологій виготовлення та використання виробу, використання вторинної сировини і т.п.

7. Розраховуються економічні та фінансові витрати, визначається призначення вироби, розробляється (за необхідності) реклама вироби.

8. Бібліографічний список: повідомляє, з яких джерел та літератури використовувалася інформація для виконання проекту.

 




Переглядів: 415

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ІІ.Практична частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.