Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Обробка рядкових даних

Практична робота №7

 

Скласти програму обчислення значення виразу, використовуючи способи програмування з утворенням функції користувача.

Вид виразу Вид функції
1.
2. ax
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. x + ln x
11.
12.
13.

 


 

14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21. xy
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.

 


Обробка рядкових даних

1. Заданий рядок символiв. З’ясувати, чи є в цiй послiдовностi символи “кома” та “тире“ , якi зустрiчаються послiдовно.

 

2. Заданий рядок символiв. Додати на початку рядка слово “begin”, в кiнцi рядка - слово “end”. Визначити довжину одержаного рядка.

 

3. Заданий рядок символiв, серед яких є двокрапка. Одержати рядок символiв, розташованих до першої двокрапки включно.

 

4. Заданий рядок символiв, серед яких є крапки. Одержати рядок символiв, розташованих пiсля першої крапки.

 

5. Заданий рядок символiв. Вилучити з нього усi групи лiтер виду “abcd”.

 

6. Заданий масив рядкiв. Вставити на початку кожного рядка по одному пропуску.

 

7. Заданий масив рядкiв. Додати до кожного рядка знак оклику.

 

8. Заданий рядок символiв, який складається з трьох слiв, роздiлених пропуском. Одержати новий рядок, у якому порядок слiв буде зворотнiм по вiдношенню до початкового рядка.

 

9. Заданий рядок символiв, який складається з трьох слiв, роздiлених пропуском. Одержати новий рядок, у якому слова будуть роздiленi трьома пропусками.

 

10. Заданий рядок символiв. Пiдрахувати, скiльки разiв серед символiв рядка зустрiчається лiтера Х.

 

11. Заданий рядок символiв. Вилучити з рядка групу символiв, розташованих мiж дужками ( , ). Дужки також повиннi бути вилученi.

 

12. Заданий рядок символiв, серед яких є знаки оклику. Одержати рядок символiв, розташованих мiж першим та другим знаками оклику.

 

13. Заданий рядок символiв, який складається з цифр. Одержати послiдовнiсть цифр та пропускiв, що вiддiляють групи по три цифри, починаючи справа.

 

14. Заданий масив рядкiв. Визначити рядок максимальної довжини, решту компонент масиву доповнити пропусками на початку рядка таким чином, щоб усi рядки мали однакову довжину.

 

15. Заданий рядок символiв, що представляють собою арифметичний вираз. Перевiрити цей рядок на вiдповiднiсть кiлькостi вiдкриваючих та закриваючих круглих дужок.

 

16. Заданий рядок символiв. Групи символiв, якi роздiленi пропуском i не мiстять в собi пропускiв, називаються словами. Визначити слова, якi мiстять в собi хоча б одну з лiтер К, Л, М.

17. Заданий рядок символiв. Групи символiв, якi роздiленi пропуском i не мiстять в собi пропускiв, називаються словами. Пiдрахувати кiлькiсть слiв у заданому рядку.

 

18. Заданий рядок символiв. Групи символiв, якi роздiленi пропуском i не мiстять в собi пропускiв, називаються словами. Визначити кiлькiсть слiв, що починаються з лiтери а.

 

19. Заданий рядок символiв. Групи символiв, якi роздiленi пропуском i не мiстять в собi пропускiв, називаються словами. Визначити всi слова, якi мiстять в собi бiльш нiж три символи.

 

20. Заданий рядок символiв. Групи символiв, якi роздiленi пропуском i не мiстять в собi пропускiв, називаються словами. Визначити кiлькiсть лiтер а в останньому словi заданої послiдовностi.

 

21. Заданий рядок символiв. Групи символiв, якi роздiленi пропуском i не мiстять в собi пропускiв, називаються словами. Визначити найдовше слово серед тих слiв, друга лiтера в яких є а.

 

22. Шахiвницю представимо символьною матрицею розмiру . Заданi натуральнi числа n та m , якi визначають номери вертикалi та горизонталi мiсцезнаходження тури. Вiдповiдний елемент матрицi потрiбно замiнити символом Т. Поля, що знаходяться пiд загрозою тури замiнити символом #, iншi - символом 0. Видрукувати одержану матрицю.

 

23. Шахiвницю представимо символьною матрицею розмiру . Заданi натуральнi числа n та m , якi визначають номери вертикалi та горизонталi мiсцезнаходження слона. Вiдповiдний елемент матрицi потрiбно замiнити символом С. Поля, що знаходяться пiд загрозою слона замiнити символом *, iншi - символом 0. Видрукувати одержану матрицю.

 

24. Шахiвницю представимо символьною матрицею розмiру . Заданi натуральнi числа n та m , якi визначають номери вертикалi та горизонталi мiсцезнаходження коня. Вiдповiдний елемент матрицi потрiбно замiнити символом К. Поля, що знаходяться пiд загрозою коня замiнити символом *, iншi - символом 0. Видрукувати одержану матрицю.

 

25. Шахiвницю представимо символьною матрицею розмiру . Заданi натуральнi числа n та m , якi визначають номери вертикалi та горизонталi мiсцезнаходження ферзя. Вiдповiдний елемент матрицi потрiбно замiнити символом Ф. Поля, що знаходяться пiд загрозою ферзя замiнити символом *, iншi - символом 0. Видрукувати одержану матрицю.


1.




Переглядів: 970

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВЫВОД ОСТАТКА | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.