МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
КАНАТИ, БАРАБАНИ Й БЛОКИВідповідно до правил Котлонадзору на кожний вантажопідйомний канат, установлень на кранах, необхідно мати сертифікат заводу-виготовлювача або акт випробувань, що підтверджує придатність його до експлуатації. Канати, що не мають документів про проведені випробування, використовувати забороняється. З метою запобігання каната від передчасного зношування треба після запасування й кріплення перевірити його роботові на холостому ходу машини, звернувши особливу увагу на правильність укладання витків на барабан. Канат на барабан повинен намотуватися рівними щільними рядами без перегинів, як правило, в одна куля. При проходженні каната через блоки не можна допускати зіскакування зі струмків і заклинювання його галузей між блоком і обоймою. При виконанні технічного обслуговування у встановлений термін канати необхідно змазувати. Для Мастило сталевих канатів варто використовувати універсальне графітне мастило ВУС-А, що відповідно до технічних вимог рекомендується застосовувати в інтервалі температур від —25 до 50 °С. Мастило для канатів не повинно містити абразивних механічних домішок, а також кислот і лугів. Дозволяється змазувати канати технічним вазеліном, змішаним із графітом. Перед нанесенням Мастило поверхня каната очищають від бруду металевою щіткою й промивають гасом. Мастило наносять на канат дерев'яною лопаточкою або кистю. Для кращого зчеплення з поверхнею каната Мастило рекомендується підігрівати. Правильно нанесене мастило не повинно відшаровуватися та лупитися. Разова витрата мастильного матеріалу на 1 м каната залежно від діаметра для первинного просочення й поверхневого мастило наведень у табл. 9. Таблиця 9
Сталеві канати, що мають значні ушкодження, заміняють. Канат бракують, якщо втрачені його рівномірна звивка або круглий перетин, обірвалася хоча б одне з пасом, оголився прядив'яний сердечник, поверхня піддалася сильної корозії або число обривів дротиків на кроці звивки и перевищило допускається норму, що (табл. 10). Таблиця 10.
Примітки. 1. D — діаметр барабана, мм; d — діаметр каната, мм. 2. У чисельнику дана хрестова звивка, у знаменнику - однобічна.
Для визначення кроку звивки на поверхні каната між пасмами наносять мітку й від її уздовж осі каната відраховують стільки пасом, скільки їх є в перетині. Отримана довжина і є кроком звивки. Якщо канат має поверхневе зношування або корозію дротиків, те число обривів дротиків на кроці звивки при бракуванні повинне бути зменшене у відповідності з наступними вимогами.
При зношуванні або корозії, що досягли 40% і більше від первісного діаметра дротів, канат бракують. Ушкодження каната від зношування або корозії визначають мікрометром або іншим міряльним інструментом достатньої точності. Для виміру відгинають кінець дроту в місці обриву на ділянці найбільшого зношування. Після очищення поверхні дроту від бруду й корозії вимірюють діаметр. Якщо число обривів дротів на кроці звивки, зношування або корозія не перевищують припустимої норми, те при подальшій експлуатації каната необхідно ретельно спостерігати за його станом і записувати результати оглядів у журнал. Технічне обслуговування барабанів і блоків полягає в періодичному контролі стану їхніх поверхонь і виконанні Мастило. Змазують осі блоків і барабанів універсальної середовищ-неплавким мастилом під тиском. Барабани й блоки, що мають тріщини або відколи, заміняють. Форма канавки блоків або барабанів повинна забезпечувати гарне прилягання каната без заклинювання й зайвих зазорів. Блоки зі слідами зношування на робочих поверхнях необхідно періодично переточувати. Переточування допускається в межах 30% товщини обода. Блоки, установлені на вантажно-розвантажувальній машині, не повинні мати радіального биття, що перевищує 0,2 мм. При окружній швидкості понад 1 м/с смороду підлягають статичному балансуванню.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|