Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача 1.1

За даними про властивості водних розчинів речовини А, наведеними в табл.1.1, виконайте наступні завдання:

1. Побудуйте графік залежності питомої і молярної електропровідності від концентрації.

2. Перевірте, чи підпорядковується водний розчин речовини А закону розбавлення Оствальда, Дайте аргументований висновок про тип електроліту – сильний, чи слабкий.

3. Якщо розчин речовини є розчином слабкого електроліту, визначить, при якій концентрації ступінь дисоціації речовини в розчині дорівнює 0.1 і чому дорівнює рН даного розчину.

4. Якщо розчин речовини є розчином сильного електроліту, розрахуйте для нього рН за с=0.1кмоль/м3 з врахуванням іонної сили розчину.

5.Для слабкого електроліту розрахуйте константу дисоціації KD і молярну електропровідність за нескінченного розбавлення λ0, не використовуючи при цьому даних про рухливість іонів.

6.Для сильного електроліту за залежністю молярної електропровідності від √с ,яка задається рівнянням Кольрауша (1.6) , розрахуйте еквівалентну електропровідність за нескінченного розбавлення і сталу рівняння Кольрауша “а”графічним методом.

7. Для розчину слабкого електроліту розрахуйте тепловий ефект дисоціації.

8. Для сильного електроліту розрахуйте числа перенесення для кожного іону за двох температур, що наводяться в завданні.

9. Для слабкого електроліту розрахуйте ізотонічний коефіцієнт за найменшої концентрації розчину в завданні.

10. Для сильного електроліту розрахуйте для двох температур, наведених в завданні, абсолютну рухливість іонів за нескінченного розбавлення.


Таблиця 1.1




Переглядів: 324

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розв’язок. | Варіанти завдань до задачі 1.1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.