Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Структура туристичного продукту

Туристичний продукт - сукупність речовинних (предмети споживання), нематеріальних (послуги) споживчих вартостей, необхідних для повного задоволення потреб туристів, що виникають під час їхньої подорожі.

Туристичний продукт складається з трьох елементів: тур, додаткові туристично-екскурсійні послуги, товари.

Туристичний продукт відрізняється від туристичного пакета тим, що туристичний пакет - це тільки частина туристичного продукту, точніше - обов'язкова частина туру (тур більше чи дорівнює туристичному пакету).

Тур - первинна одиниця туристичного продукту, реалізована клієнту як єдине ціле, продукт праці туроператора на визначений маршрут і в конкретний термін.

Якщо клієнт просить організувати йому подорож у Париж, то перше, що пропонує туроператор, - туристичний пакет (дата, час вильоту і номер рейса з аеропорту; дата і час прильоту в аеропорт пункту призначення; назва фірми чи ім'я зустрічаючої особи; проїзд від аеропорту до готелю; розміщення в двокімнатному номері готелю по категорії "ВВ"; дата і час виїзду з готелю в аеропорт; дата, час вильоту і номер рейса з аеропорту пункту призначення). Потім туроператор цікавиться, чи є ще якісь обов'язкові послуги, що клієнт хотів би мати в пункті призначення під час його відвідування. Клієнт просить включити в обов'язкову програму: оглядову екскурсію по пункту призначення, поїздку у музей з обідом; відвідування нічного шоу з вечерею і т. д. Це ті умови, що туроператор повинен виконати обов'язково. Ці обов'язкові умови в туризмі прийнято називати комплексом послуг на маршруті.

Обов'язкову програму турпакет і комплекс послуг на маршруті, тобто тур, туроператор оформить у виді туристичної путівки чи ваучера -і документа, у якому гарантовані всі обов'язкові для фірми і клієнта послуги.

Товари - специфічна матеріальна частина туристичного продукту, що включає туристичні плани і карти міст, листівки, буклети, сувеніри, туристичне спорядження і т.п., це специфічна частина туристичного продукту, куди входить велике число товарів, що є дефіцитними чи більш дорогими в місцях постійного проживання туристів.

Додаткові туристично-екскурсійні послуги - послуги, не передбачені ваучером чи путівкою, які доводять до споживача в режимі його вільного вибору. Додаткові послуги не входять в основну вартість путівки. До них відносяться: прокат, телефон, побутове обслуговування, пошта, обмін валюти, додаткове харчування, суспільний транспорт, рент-кар, збереження речей, розваги, резервування місць, комерційне ТV, відео, придбання квитків, користування міні-баром і т.п. Ці послуги здобуваються туристами за додаткову плату.


 


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. VІ. План та організаційна структура заняття
  3. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  4. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  5. Аналіз факторів впливу на обсяги виробництва суспільного продукту.
  6. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  7. Атомно-кристалічна структура металів
  8. Б. Новостворена вартість, яка складається з вартості необхідного продукту (НП) і вартості додаткового продукту ( ДП).
  9. Базова алгоритмічна структура
  10. Банківська система та її структура. Функції Центрального банку.
  11. Безцехова виробнича структура.
  12. Будова систем: підсистема, елемент, структура, зв'язок.




Переглядів: 993

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Туристичний пакет | Просування туристичного продукту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.