МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сертифікація і стандартизація у сфері туристичної діяльностіУніфікація вимог до обслуговування в сучасному туризмі ВТО майже за чверть століття плідної діяльності тільки підійшла до питань уніфікації деяких основних питань у міжнародному туризмі. Також немає і поки не може бути всесвітньої універсальної класифікації готелів по зірках чи інших категоріях. Засновницею зоряної системи класифікації готелів є Франція, що вперше прийняла національну систему зоряної класифікації (до речі, у Франції немає категорії готелів "5 зірок", є готелі від 1 до 4 зірок, а вища категорія - "4 плюс"). У багатьох країнах, у тому числі й у Росії, діють національні системи класифікації по зірках. У деяких інші, наприклад у Греції, - літерне позначення національної класифікації готелів (А, В, С). В Індії - бальна система. Широко використовуються і корпораційні системи класифікації, що діють у рамках однієї готельної корпорації (наприклад, "Холідей Інн", "Маріотт" і ін.). Багато хто з них зоряні, але мають різні стандарти і вимоги по категоріях готелів (хоча багато в чому і подібні). Всесвітня туристична організація. Міжнародна готельна асоціація і Комітет готельної і ресторанної індустрії Європейського союзу рекомендують лише введення зоряної класифікації світових готелів по окремих характеристиках: місце розташування готелю; величина номерів, їхнє планування, зручність і оснащення; набір наданих послуг; наявність інших приміщень і залів для проведення дозвілля, занять спортом і т.д.. Стаття 18. Державна система стандартизації у сфері туристичної діяльності спрямована на:· захист інтересів споживачів і держави з питань безпеки туризму, життя і здоров'я громадян, охорони майна та довкілля;· класифікацію туристичних ресурсів України, забезпечення їх охорони, встановлення гранично припустимих навантажень на об'єкти культурної спадщини та довкілля;· підвищення якості товарів, робіт, послуг відповідно до потреб споживачів;· забезпечення безпеки об'єктів туристичних відвідувань з урахуванням ризику виникнення природних і техногенних катастроф та інших надзвичайних ситуацій;· взаємозамінність та сумісність товарів, робіт, послуг, їх уніфікацію;· створення нормативної бази функціонування систем стандартизації і сертифікації товарів, робіт, послуг.Сертифікація товарів, робіт, послуг у сфері туристичної діяльності здійснюється з метою: · запобігання реалізації товарів, робіт, послуг, небезпечних для життя, здоров'я людей, майна і довкілля;· сприяння споживачам у свідомому виборі товарів, робіт, послуг;· забезпечення дотримання обов'язкових норм, правил, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки;· гармонізації стандартів, норм і правил з міжнародними стандартами, рекомендаціями, нормами і правилами, що стосуються вимог до об'єктів відвідування і туристичних послуг, взаємодії туроператорів, використання обмежених туристичних ресурсів, якості і видів туристичних послуг.Стаття 19. Встановлення категорій об'єктів туристичної інфраструктуриЗ метою підвищення рівня туристичного обслуговування, сприяння споживачам у свідомому виборі туристичних послуг,забезпечення рівних можливостей суб'єктам туристичної діяльності на ринку туристичних послуг, забезпечення захисту прав і законних інтересів, життя, здоров'я та майна громадян, підвищення рівня екологічної безпеки об'єктам туристичної інфраструктури присвоюються категорії якості та рівня обслуговування.Встановлення об'єктам туристичної інфраструктури (готелям, іншим об'єктам, призначеним для надання послуг з розміщення, закладам харчування, курортним закладам тощо) відповідної категорії здійснюється за заявою його власника.Читайте також:
|
||||||||
|