Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Діловий туризм

По оцінках експертів ВТО, частка ділового туризму у світі складає близько 20 %.

Діловий туризм досить багатогранний і по сформованій міжнародній практиці охоплює широке коло поїздок:

o індивідуальні ділові поїздки (відрядження) співробітників корпорацій і компаній з метою переговорів, участі у виробничих нарадах, презентаціях, збутова діяльність і т.д. ;

o конгресне обслуговування - поїздки на конгреси, конференції, семінари;

o виставочне обслуговування - виставки, ярмарки, біржі;

o інсентив-туризм (заохочувальний) - форма заохочення компаніями своїх співробітників у виді організації для них безкоштовної туристичної поїздки;

o обслуговування делегацій - поїздки на спортивні змагання команд, гастролі, поїздки офіційних делегацій.

Для того щоб туристична пропозиція зацікавила клієнта, особливо такого клієнта, що подорожує досить часто і є досвідченим і вимогливим туристом, необхідно чітко представляти собі його потреби, побажання, звички при споживанні туристичного продукту і переваги по обслуговуванню.

Розробку нового продукту, у тому числі організацію конгресу, ділової зустрічі, необхідно починати з маркетингових досліджень.

На початковому етапі аналізуються можливості організації прийому з погляду матеріальної бази (готель, ого місткість, рівень обслуговування, оснащення, наявність спеціальних залів для засідань і переговорів, транспорт і ін.), інфраструктури й інших можливостей надання послуг.

На основі аналізу можливостей прийому і матеріальної бази визначається, який ринок відповідає цим конкретним умовам. Це може бути ринок великих конгресів і симпозіумів, а може бути і ринок ділових зустрічей однієї компанії, що служить, чи фірми і т.д..

Екскурсійна, соціальна і культурна програми будуються виходячи з розкладу ділових заходів і вільного часу, що залишилося, а також за побажанням клієнтів.

Розташування. Ділова клієнтура висуває визначені вимоги до готелів. Основними з них є:

· місцезнаходження в центрі міста;

· сполучення всіх рис домашньої обстановки (із властивим їй затишком) з рисами офісу - повним набором послуг зв'язку, оргтехніки, комп'ютерної техніки і т.д. ;

· готелі повинні мати у своєму розпорядженні зручну і надійну систему резервування;

· швидке оформлення після прибуття і при виїзді;

· прийнятна ціна;

· зручні для клієнта форми платежу з наданням копії рахунка для звіту перед компанією;

· цілодобове обслуговування в номерах і ін.

Насамперед при організації зустрічей і конгресів готель повинний забезпечити безпеку і приватність зустрічей.

Конгресне обслуговування - один зі специфічних видів туристичного обслуговування. Конгресний туризм є одним з найбільш вигідних видів туризму у світі, тому що приносить приймаючій країні досить великі доходи, порівняно з багатьмя іншими видами туризму.

Крім того, конгресний туризм має ще дві великих переваги перед іншими видами подорожей:

1) конгресний туризм дає можливість використовувати матеріальну базу в періоди міжсезоння чи в несезон;

2) бронювання місць для учасників конгресів здійснюється задовго до проведення заходу.

Конгреси й інші заходи подібного роду організуються в місцях, де, крім відповідної матеріальної бази (готелю високого класу, що надають великий набір послуг, наявність конгрес-центрів), маються і можливості для відпочинку, розваг, занять спортом.

Інсентив-туризм - цим терміном позначається заохочувальний туризм, який динамічно розвивається в даний час.

Інсентив-тур має деякі відмінні риси в порівнянні зі звичайними поїздками:

· це тур, що звичайно узгоджується з туристичною фірмою за 1-2 року до початку поїздки, тому що програма реалізації заохочень компанією розрахована на тривалий період;

· цей тур організується так, що учасник поїздки відгороджений від усяких проблем, пов'язаних з підготовкою і проведенням туру, до того ж туристи, що подорожують за інсентив-туром, найбільш вимоглива публіка з питань якості обслуговування;

· поїздки, як правило, організуються в несезон - з жовтня по квітень (за винятком різдвяних свят і Нового року);

· 90 % співробітників, нагороджених туристичною поїздкою, відправляються в неї разом із дружиною (чоловіком);

· у програму таких поїздок часто включаються ділові заходи, презентації, обмін досвідом, навчання.

Усе це ріднить інсентив-туризм із діловим обслуговуванням на туристичному ринку.

Програми поїздок складаються з урахуванням категорії працівників.

На вибір напрямку поїздки впливають наступні фактори:

· рівень цін повинний бути придатним; ціна поїздки повинна відповідати якості наданих послуг;

· турцентр повинний бути модним, привабливим для відвідування, пропонувати цікаву програму перебування;

· наявність висококласних готелів (4, 5 зірок), ресторанів, спортивного і медичного устаткування, розваг, можливості для покупок;

· наявність зручних транспортних зв'язків по всьому маршруті;

· вигідний обмінний курс валют у місці перебування;

· наявність добре зпрекомендовавшої себе турфірми, здатної організувати і надати якісне обслуговування.

Переважною формою подорожі на ринку інсентив-туризму є груповий туризм, на частку якого приходиться понад 70 % усіх поїздок. Близько 30 % інсентив-поїздок здійснюється на індивідуальній основі чи в складі невеликих груп. Тривалість інсентив-турів - у середньому 5-6 днів.

Харчування в діловому турі не залежно від його виду, як правило, повний пансіон.

Розважально-пізнавальні, лікувальні та спортивно-оздоровчі програми, як правило, в тур не влючаються. Але місце розташування готелю повинне дозволяти туристу у вільний час самостійно організувати свою програму.

 


Читайте також:

  1. SWOT-аналіз у туризмі
  2. Брендинг у сфері туризму
  3. Взаємини суб’єктів туризму.Туроперейтинг
  4. Взаємозв'язок географії туризму з іншими науками
  5. Види і форми туризму
  6. Види підприємництва в туризмі
  7. Види та форми туризму
  8. Визначення соціології туризму
  9. Визначення та районування релігійного туризму
  10. Виховне значення туризму
  11. Водний туризм та особливості його організації
  12. Вплив просвітництва на розвиток туризму




Переглядів: 2946

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Екологічний туризм | Сімейний туризм

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.