Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перетворювача БДПС

На рис. 8 зображено:

ВП - напівкерований випрямляч (вентильний перетворювач), призначений для забезпечення плавного перезаряду ємкості вхідного фільтру перетворювача Ф1;

КРН - ключ регулятора напруги на ємкості вихідного фільтру Ф2;

РК - розрядний ключ, призначений для реалізації режимів генераторного гальмування двигуна;

АІН - транзисторний автономний інвертор напруги;

ДС - датчик струму двигуна.

Можуть використовуватися і інші дволанкові перетворювачі частоти (ПЧ) трифазного електроприводу змінного струму:

- тиристор ПЧ з автономним інвертором струму або напруги і керованим вентильним перетворювачем на стороні живлячої мережі;

- транзисторний ПЧ з автономним інвертором напруги, що працює в режимі широко-імпульсної модуляції або прямого розривного (релейного) регулювання вихідного струму.

Механічні і електромеханічні (швидкісні) характеристики БДПС повністю аналогічні характеристикам класичної машини постійного струму з незалежним або магнітоелектричним збудженням.

Тому і системи автоматичного управління швидкістю БДПС зазвичай будуються за класичним принципом підлеглого регулювання координат електроприводу постійного струму з контурами струму якоря і частоти обертання.

Як датчик власних потреб, необхідне для реалізації алгоритму перемикання комутатора БДПС, можуть використовуватися узгоджені з двигуном по числу пар полюсів індуктивні або ємкісні дискретні датчики положення, а також системи на базі датчиків Хола і постійних магнітів.

Проте будь-яким з вищеперелічених видів датчиків істотно ускладнює конструкцію електричної машини і знижує надійність електроприводу в цілому. Крім того, існує широкий круг технологічних механізмів, де через віддаленість двигуна від комутатора використання датчиків положення практично неможливе. В зв'язку з цим часто застосовуються так звані "бездатчикові" алгоритми управління БДПС, засновані на аналізі поведінки електромагнітних змінних СДПМ, які можуть бути заміряні безпосередньо на вихідних клемах напівпровідникового перетворювача, і поточної частоти обертання (живлення) двигуна.

Найбільш поширений алгоритм "бездатчикового" управління БДПС заснований на непрямому вимірюванні (обчисленні оцінки) ЕРС однієї з фаз двигуна, на даному інтервалі часу відключеною від джерела живлення. Комутація струмів двигуна здійснюється шляхом фіксації моменту переходу через нуль ЕРС відключеної фази, який із зрушенням на 90 електричних градусів визначає середину відповідного імпульсу струму (рис.9).

Рисунок 9 – До принципу «бездатчикового» керування комутатором БДПС

 

До переваг даного способу управління слід віднести його простоту, але очевидні і наступні недоліки:

- складність визначення моменту переходу ЕРС через нуль на малих швидкостях;

- затримку на включення чергового стану комутатора вдається точно сформувати лише при постійній частоті обертання ротора.

Щоб уникнути роботи з малими сигналами і не формувати програмне запізнювання, можна використовувати складніші методи непрямого оцінювання положення ротора:

- по третій гармоніці ЕРС обертання;

- по змінах індуктивності фаз двигуна;

- по оцінках потокощеплення фаз [2].




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Безконтактний двигун постійного струму | Вентильний двигун змінного струму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.