МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перетворювач інтерфейсу (RS485-RS232C)Особливості: • Вбудований захист від перевантаження. • Ізольований сигнал (Ізоляція Rs-232c і Rs-485) • Створення Tx сигналу автоматично.
Розшифровка позначенняРисунок 16 - Зовнішній вигляд перетворювача
Технічні дані
Розміри Вибір вбудованого опору
Вбудований опір підключений Вбудований опір не підключений
Рисунок 17 - Габаритні розміри Функціональна схема
Рисунок 18 - Функціональна схема пристрою
Підключення
Рисунок 19 - Підключення перетворювача інтерфейсу
Правила використання пристрою: Настройка правила протоколу (Стартовий біт, Стоповий біт, Паритетний біт, Битий даних, Частота бодів) може бути вибраний за допомогою програмного забезпечення без зовнішніх входів або внутрішніх настройок. Для з'єднання рекомендується використовувати виту пару (24-awg), відповідну для інтерфейсу Rs485. Якщо ж витаючи пара не використовується, переконаєтеся в збереженні довжини кабелів A(+) and B(-). Максимальна довжина з`єднувального кабелю 800 м. Кількість пристроїв, що підключаються в ланцюг, не більше 32. Після приєднання Scm-38i до інших пристроїв переконаєтеся в правильності внутрішнього опору пристрою (100-120_). (Внутрішній опір Scm-38i задається за допомогою зовнішнього перемикача). Після з'єднання упевніться в узгодженості протоколів сполучених пристроїв. Щоб уникнути індуктивних перешкод, сигнальні дроти прокладати окремо від силових кабелів. Не розміщуйте пристрій в наступних місцях: о Місцях з підвищеною вібрацією; о Місцях використання сильних кислот або лугів; о Під прямими сонячними променями о У місцях з сильним електромагнітним полем або електричним шумом. Спосіб зберігання: При необхідності тривалого зберігання пристрою уникайте падіння прямих сонячних променів і бережіть при температурі -20 - 60єс і відносній вологості не більше 35-85%. Зберігання в упаковці транспортування це кращий спосіб. ДОДАТОК Ж: Блок живлення ±15 У Принципова схема блоку живлення (БП):
Рисунок 20 - Принципова схема БП Призначення: БП служить для живлення датчика струму LEM HY 05.25Р і перетворювача інтерфейсу RS 232/485. У його конструкцію входить силовий трансформатор ТПП216-127/220-50, вихідна напруга якого подається на два мостових випрямляча, вихід яких фільтрується за допомогою конденсаторів С1 і С2. Склад: БП складається з двох окремих лінійних стабілізаторів, виконаних на транзисторах VT1-VT4. Стабілізація забезпечується шляхом використання стабілітронів VD3-VD6. Рівень вихідної напруги встановлюється змінними резисторами R2, R5. Контроль і індикація наявності вихідної напруги здійснюється за допомогою світлодіодів VD7,VD8. БП підключається при необхідності дослідження сигналу датчика струму на ефекті Холу за допомогою осцилографа, а також при візуалізації значень аналізатора параметрів мережі Diris A20 за допомогою інтерфейсу Control Vision.
ДОДАТОК З: ДОДАТОК І:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|