МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лабораторної та функціональної діагностики1. Вступ до лабораторної та функціональної діагностики. Дослідження системи крові – склад крові та кровотворення. Морфологічний елементи крові, загальний аналіз крові. Гемоглобін і еритроцити. Колірний показник. Лейкоцити. Швидкість осідання еритроцитів. Тромбоцити. 2 год. 2. Клінічне дослідження крові при патологічних процесах. Загальні відомості про лейкопоез. Лейкоцитарна формула та її зміни при патологічних процесах. Гранулоцити і агранулоцити. Морфологічні зміни еритроцитів, ретикулоцити. 2 год. 3. Гематологічні характеристики анемії та гемобластозу. 2 год. 4. Методи дослідження системи сечовиділення. Загальний аналіз сечі в нормі, методики дослідження 2 год. 5. Сеча в нормі й при патологічних процесах. 2 год. 6. Вивчення мокротиння. 2 год. 7.Основи електрокардіографії. 2 год. 8.Дослідження шлункового й кишкового вмісту. Залік. 2 год. Всього 16 год. Тематичний план самостійної позааудиторної роботи студентів з лабораторної та функціональної діагностики.
Всього 90 год.
Зразок титульної сторінки реферату
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|