Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. LANGUAGE DEVELOPMENT

A. Are these nouns countable, uncountable, or countable with one meaning and uncountable with another? Use a dictionary to help you. If they can be countable and uncountable, write sentence examples to show the difference.

butter cup housework insurance

spaghetti coffee grape money

television coin work travel

 

B.Correct the mistakes in the following sentences.


1. I need some informations.

2. We had a lovely weather.

3. The furnitures are very old.

4. I'm looking for a new jeans.

5. Your hairs are getting very long.

6. Do you have a scissors?

7. We had a lot of homeworks yesterday.

8. Do you think she's making a progress with her English?

9. These trousers is too small.

10. She gave me some good advices.


C.Everyday expressions. In a game with a ball practice asking questions (student A) and answering them (student B). Then exchange the roles.

Agreement: - I quite agree with you. – I’m of the same opinion. – That’s right! – Just it. – Exactly so. – Looks like that. – With pleasure. – I think (suppose, believe, expect) so… – In a way yes. – I am afraid so. – Sure. – That beats me. – That’ll do. – Undoubtedly. – I’m all for it. – I hope so.

Disagreement: – I disagree with you (on that point). – I’m against it. – I object to it. – I protest. – You are mistaken. – There is something in what you say, but… – No good. – That won’t work! – What’s the use of…? – It’s ridiculous! – By no means! – It’s unjust! – Nonsense! – Under no circumstances! – It’s unheard of!

Doubt, hesitation: – Really? – Indeed? – Is it true? – Are you sure? – I don’t believe it. – I doubt it. – I wonder… – I shouldn’t say so. – I can hardly believe my ears. – Too good to be true. – May be. – I dare say it is. – It seems so. – You know better. – To some extent (degree). – I’ve no idea. – Go no with you!

Surprise: – Well, I never… – I am surprised. – It’s incredible! – My God (Good Heavens)!

 

D. Continue these short conversations. You can either agree with the point of view and add to the argument; or introduce a different point of view. If you introduce a different point of view, remember to start with a short expression of agreement first.

1. A: A lot of women are quite happy to stay at home and be housewives.

B: .......................................................................................................

2. A: The state shouldn't give money to people who don't want to work.

B: .......................................................................................................

3. A: People from developing countries need all the help we can give them.

B: .......................................................................................................

4. A: We should think about legalising cannabis.

B: .......................................................................................................

5. A: It can be very dangerous if people become too nationalistic.

B: …..………………………………………………………………………..




Переглядів: 325

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Australia | VII. COMMUNICATION SKILLS

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.