МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вимоги до освітнього рівня осіб, які навчатимуться в системі професійно-технічної освіти.Загальнопрофесійні вимоги Кваліфікаційні вимоги. Кваліфікація - 3 розряд. Професія „Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування”, код 7233.2. Випускника професійно-технічного навчального закладу Освітньо-кваліфікаційна характеристика
Повинен знати: - будову сільськогосподарських машин, устаткування,обладнання комбайнів і тракторів, які обслуговуються; - призначення та взаємодію їх основних вузлів і деталей; - технологічну послідовність розбирання, ремонту, складання машин та устаткування; - методи виявлення та способи усунення дефектів у роботі машин і окремих агрегатів, технічні умови на випробування, регулювання та приймання вузлів та механізмів після ремонту; - основні властивості матеріалів, які обробляє; - будова універсальних, складних пристосувань і середньої складності контрольно-вимірювальних інструментів; - допуски і посадки; - квалітети (класи точності) і параметри шорсткості; - електротехнічні матеріали і правила зрощування, зпаювання та ізоляції проводів.
Повинен вміти: - ремонтувати, складати і регулювати вузли і агрегати середньої складності сільськогосподарських машин, комбайнів, тракторів із заміною окремих частин і деталей; - складати прості і середньої складності сільськогосподарські машини, комбайни, трактори на колісному ходу та здавати їх відповідно до технічних умов; - ремонтувати; проводити технічне обслуговування та регулювання простих машин і обладнання тваринницьких ферм і комплексів; - розбирати агрегати електрообладнання і прилади; - виконувати слюсарне оброблення і пригонку деталей за 11 – 12 квалітетами (4-5 класами точності); - з’єднувати та паяти проводи, виготовляти і заміняти пошкоджені ділянки.
Повинен знати і застосовувати на практиці: - раціонально і ефективно організовувати працю на робочому місці; - додержуватися норм технологічного процесу; - не допускати браку в роботі; - знати й виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, додержуватися норм, методів і прийомів безпечного ведення робіт; - використовувати в разі необхідності засоби попередження і усунення природних і непередбачених негативних явищ (пожежі, аварії, повені тощо); - знати інформаційні технології.
Попередній освітньо-кваліфікаційний рівень - слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування 2 розряду: − за умови продовження первинної професійно-технічної освіти в ПТНЗ першого, другого та третього атестаційних рівнів без вимог до стажу роботи; − за умови підвищення кваліфікації стаж роботи не менше 1 року. 6. Сфера професійного використання випускника: надання послуг з ремонту сільськогосподарської техніки та устаткування. 7. Специфічні вимоги: 7.1. Вік: по закінченню навчання - не менше 18 років. 7.2. Стать: чоловіча 7.3. Медичні обмеження.
Типовий навчальний план Професія: Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування. Кваліфікація: 3 розряд Загальний фонд навчального часу – 338 годин
Перелік необхідних кабінетів, лабораторій, майстерень.
Примітка: для підприємств, організацій, установ, що здійснюють професійне навчання кваліфікованих робітників навчальний процес може здійснюватись при наявності кабінетів, лабораторій, майстерень позначених - *
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|