Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розподіл балів, які отримують студенти

 

М.1. МКР М. 2. МКР М.3 МКР М.4. МКР М. 5 МКР Екзамен
 
Підсумкова семестрова оцінка – 60
Загальна сума балів – 100

 

Підсумкова форма контролю – екзамен(40 балів). Екзаменаційний білет містить 4 питання (10 балів за кожне завдання).

9 – 10 балів студент отримує за:

· глибокі та системні знання історичних подій, явищ, лідерів;

· уміння самостійно набувати знання, визначати тенденції та протиріччя історичних процесів;

· представлення власних неординарних суджень щодо історичних процесів та явищ;

· застосування вивченого матеріалу для винесення аргументованих суджень у практичній діяльності (диспути, дискусії, круглі столи);

· користування широким арсеналом засобів доказу своєї думки; вирішення складних проблемних завдань;

вміння логічно і творчо викласти матеріал в усній та письмовій формі.

7 – 8 балів студент отримує коли:

· студент вільно оперує вивченим матеріалом;

· має достатньо повні знання, вільно використовує навчальний матеріал у стандартних ситуаціях;

· правильно відтворює логіку історичних подій, встановлює причинно-наслідкові зв’язки між ними;

· досконало володіє історичною та політичною картою;

· здатен опрацьовувати матеріал самостійно;

користується додатковими джерелами історичної інформації.

5 – 6 балів виставляється в разі, якщо:

· студент знає більше половини навчального матеріалу, здатен відтворити його з помилками та неточностями;

· орієнтується в хронології;

· підтверджує висловлене судження одним-двома аргументами;

· здатен використовувати під час відповіді карти, схеми;

відповіді непослідовні та нелогічні.

1 – 4 бали студент отримує, якщо він був:

· може дати відповідь з кількох простих речень;

· здатен усно відтворити окремі частини теми;

· має фрагментарні уявлення про роботу з історичними джерелами;

· слабко орієнтується в хронології подій;

· має лише загальне уявлення про історичну карту;

розрізняє окремі історичні події та явища без зв’язку між ними.

Шкала оцінювання: національна та ECTS

Сума балів за всі види навчальної діяльності ОцінкаECTS Оцінка за національною шкалою
для екзамену, курсового проекту (роботи), практики для заліку
90 – 100 А відмінно     зараховано
82 – 89 В добре
74 – 81 С
64 – 73 D задовільно
60 – 63 Е
35 – 59 FX незадовільно з можливістю повторного складання не зараховано з можливістю повторного складання
0 – 34 F незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

 


Питання до екзамену

 

1. Передумови розпаду колоніальної системи. Політична карта Азії та Африки після Другої світової війни.

2. Розпад Британської колоніальної системи: послідовність і особливості.

3. Розпад Французької колоніальної системи: послідовність і особливості.

4. Розпад Португальської колоніальної системи.

5. Теорія неоколоніалізму. Нові підходи до теорії неоколоніалізму кінця 1980 – х –1990-х рр.

6. Теорія соціалістичної орієнтації і її практичне втілення в країнах Азії і Африки в 1960-х–1980-х рр. Дискусія з проблем соціалістичної орієнтації кінця 1980-х – 1990-х рр.

7. Теорія неоколоніалізму. Нові підходи до теорії неоколоніалізму кінця 1980 – х –1990-х рр.

8. Афро-азіатський світ у системі міжнародних відносин в постколоніальну епоху.

9. Методологія проблем етноконфесійних конфліктів.

10. Соціально-економічні та політичні зміни в середині країн, що звільнились, на кінець 1980-х – 2000-і рр. Новий тип взаємозв’язку і взаємозалежності між розвинутими країнами і країнами Азії та Африки.

11. Політичні та економічні реформи в Японії в умовах американського окупаційного режиму. Підписання Сан-Франциського мирного договору. Міжнародне становище Японії на початок 1950 – х рр.

12. Економічний розвиток Японії в 1950-і – 2000-і рр. Складові “японського економічного дива”.

13. Суспільно-політичний розвиток Японії в 1950-і – 2000-і рр.

14. Зовнішня політика Японії після Другої світової війни.

15. Громадянська війна і питання про вибір шляху розвитку Китаю. Проголошення КНР. КНР за часів першої п’ятирічки (1952 – 1957 рр.).

16. Соціально-економічний і політичний розвиток КНР в кінці 1950-х – першій половині 1970-х рр.

17. Економічні реформи і суспільно-політична ситуація в КНР в кінці 1970-х – 2000-ті рр.

18. Китай і зовнішній світ: еволюція, проблеми і напрями зовнішньої політики. Тайваньське питання.

19. Внутрішньополітична ситуація в Кореї після звільнення. Роль СРСР і США у розколі Кореї. Два шляхи розвитку – утворення РК і КНДР.

20. Війна 1950 – 1953 рр. у Кореї: причини, основні події, підсумки.

21. Соціально-економічний розвиток і політична ситуація в Південній Кореї в 1960-і – 2000-і рр.

22. Монголія по завершенні Другої світової війни.. Конституція 1960 р. та соціалістичний розвиток Монголії в 1960 – 1980-і рр.

23. Демократична революція 1989 – 1990 рр. в Монголії та вибір нової моделі розвитку. Монголія в кінці 1990 – 2000-х рр.

24. Методологія “азіатської моделі соціалізму” (зміст, прояви кризи азіатської моделі соціалізму, альтернативні моделі соціалізму в Китаї, В’єтнамі, Лаосі).

25. Методологія проблеми “нові індустріальні країни”.

26. Соціально-економічний розвиток Тайваню, Гонконгу та Сінгапуру в 1960 – 2000-і рр.: зміст і особливості кожної країни.

27. Соціально-економічна ситуація і суспільно-політичний розвиток Тайваню в 1960-і – 2000-і рр. “Тайванська проблема” в міжнародних відносинах.

28. Соціально-економічний і політичний розвиток Гонконгу в 1960-і – 2000-і рр. Проблема інтеграції до складу КНР.

29. Національно-визвольний рух в Індії після Другої світової війни. Утворення Республіки Індія.

30. Соціально-економічний і суспільно-політичний розвиток Індії в 1950-і – І пол. 1980-х рр.

31. Соціально-економічний та суспільно-політичний розвиток Індії в ІІ пол.1980-х – 2000-і рр.

32. Пенджабська проблема в історії незалежної Індії. (виникнення, розвиток, вплив на політичну ситуацію).

33. Етноконфесійний конфлікт на Шрі-Ланці (виникнення, розвиток, сучасний стан).

34. Політичні та ідеологічні передумови утворення Пакистану. Пакистан в кінці 1940-х – 1950-і рр.

35. Суспільно-політична і економічна еволюція Пакистану у кінці 1950-х – на початку 1970-х рр.

36. Пакистан в останній третині ХХ – на початку ХХІ століття.

37. Країни Індокитаю (В’єтнам, Лаос, Камбоджа) у 1945 – 1970-і рр. Боротьба з іноземною агресією Франції, США і внутрішній розвиток; вплив КНР, СРСР.

38. Зміст і особливості альтернативних моделей соціалізму у В’єтнамі та Лаосі. Соціально-економічні перетворення 1980 – початку 2000-х рр. у В’єтнамі, Лаосі. Загальне і особливе в економічних реформах у В’єтнамі та Лаосі.

39. Політична ситуація у В’єтнамі та Лаосі в 1980-х – на поч. 2000-х рр. Проблема співвідношення політичної стабільності, багатопартійності і демократії в період реформування економічної системи.

40. Камбоджійська проблема 1970 – 1980-х рр. (виникнення, розвиток, роль зовнішнього фактору). Діяльність ООН по врегулюванню камбоджійської проблеми. Сучасне становище Камбоджі.

41. Країни Південно-Східної Азії (Бірма, Таїланд, Малайзія, Індонезія, Філіппіни) на кінець Другої світової війни. Завершення політичної деколонізації: хід, проблеми, підсумки.

42. Країни Південно-Східної Азії в останній третині ХХ – на початку ХХІ ст.: основні етапи суспільно-політичного розвитку; еволюція партійно-політичних систем, роль етнічних, релігійних чинників, традицій.

43. Палестинська проблема як основна складова частина конфлікту на Близькому Сході: еволюція проблеми в першій половині ХХ ст. Підготовка, прийняття та зміст резолюції № 181 ГА ООН.

44. Арабо-ізраїльські війни 1948 – 1949, 1967, 1973 років, їх територіальні наслідки і вплив на палестинську проблему.

45. Зміна ситуації на Близькому Сході в кінці 1980-х – поч.. 1990-х рр. Арабо-ізраїльські переговори і підписання домовленостей 1993 р. Спроби врегулювання палестинської проблеми у 1990-і рр. Сучасна ситуація на Близькому Сході.

46. Ліванська криза як складова частина близькосхідної проблеми (виникнення, еволюція, сучасний стан).

47. Соціально-економічний розвиток Туреччини після Другої світової війни: від етатизму до ринку.

48. Етапи суспільно-політичного розвитку повоєнної Туреччини: еволюція партійно-політичної системи.

49. Соціально-політична ситуація в Єгипті після закінчення Другої світової війни. “Революція 23 липня 1952 р.”. Внутрішня та зовнішня політика президента Г.А. Насера.

50. Єгипет за правління А. Садата: зміни у внутрішній та зовнішній політиці.

51. Єгипет в 1980-і – на поч.2000-х рр.: проблеми і напрями внутрішньої і зовнішньої політики.

52. Політичний, соціально-економічний розвиток і зовнішня політика Ірану в повоєнні роки: демократичний рух 1945 – 1946 рр.; боротьба за націоналізацію нафтової промисловості.

53. Соціально-економічний і політичний розвиток Ірану в ІІ пол. 1950-х – І пол. 1970-х рр. (модернізація, “біла революція” та її наслідки).

54. “Ісламська революція” і проголошення Ісламської республіки Іран. Становлення теократичного режиму. Проблеми внутрішньої і зовнішньої політики ІРІ.

55. Соціально-економічний та суспільно-політичний розвиток Іраку в 1959 – 1978 рр.

56. Ірак за правління С.Хусейна (1979 – 2003 рр.) Агресія США щодо Іраку 2003 р. Сучасне внутрішньо- та зовнішньополітичне становище Іраку.

57. Конфлікт між Іраком і Кувейтом (економічні і політичні передумови, хід, наслідки).

58. Соціально-економічний, внутрішньо- та зовнішньополітичний розвиток Афганістану в 1940-і – на початку 1970-х рр.

59. Афганістан за правління М.Дауда (1973 – 1978 рр.)

60. Квітневі події 1978 р в Афганістані. Розвиток внутрішньо- та зовнішньополітичної ситуації в 1980 – 1992 рр.

61. Афганістан в період 1992 – на початку ХХІ ст. Сучасне становище в Афганістані.

62. Алжир і Лівія після Другої світової війни: Завершення боротьби за політичну незалежність після Другої світової війни. Зміни в соціально-політичному розвитку і партійно-політичних системах після проголошення незалежності

63. Алжир та Лівія у 1960 – 2000-і рр. Еволюція соціально-економічної і політичної структури: етапи і особливості. Проблеми і напрями зовнішньої політики. Лівійська криза 2011 р.

64. Саудівська Аравія в 1945 – 2000-і рр.

65. Соціально-економічний та суспільно-політичний розвиток ОАЕ після Другої світової війни.

66. Особливості економічного та політичного розвитку середньоазійських республік колишнього СРСР у 1990 – 2000-і рр. Геополітичні і регіональні зміни міжнародної ситуації в Центральній Азії внаслідок появи нових незалежних держав. Зміни зовнішньополітичної ситуації після 11 вересня 2001 р.

67. Виникнення та розвиток конфлікту в Таджикистані. Роль зовнішнього фактору.

68. Тропічна Африка по завершенні Другої світової війни: основні процеси і тенденції.

69. Система апартеїду у Південній Африці: правові основи та економічний зміст апартеїду; реформування системи в 1960 – 80-і рр.

70. Виникнення і розвиток намібійської проблеми. Врегулювання намібійської проблеми в рамках ООН. Сучасний соціально-економічний та суспільно-політичний розвиток Намібії.




Переглядів: 449

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система та критерії оцінювання знань студентів | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.