Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IІ. Актуалізація опорних знань учнів.

І. Організація класу.

Хід уроку.

Перша допомога при переломах.

Правила накладання шин:

для створення нерухомості відламків кісток шину накладають з фіксацією 2-х сусідніх суглобів ( вище і нижче за місце перелому);

шини на нижню кінцівку накладати з двох боків;

при відкритих переломах не можна накладати шину, де назовні виступає поламаний кінець кістки;

не можна на рівні перелому прибинтовувати шину;

при переломах ребер грудини клітку грубо перев’язують;

98.Звільнення постраждалого від дії електричного струму.

Якщо потерпілий тримає провід руками сильно стиснутими пальцями і звільнити провід стає неможливим, повинне бути швидке вимкнення тієї частини електроустановки, до котрої доторкається потерпілий. Вимкнення здійснюється за допомогою вимикачів, рубильника та ін.

Якщо напруга до 1000В слід скористатися канатом, палицею, дошкою або будь-яким сухим предметом, що не проводить електричного струму. Потерпілого можна відтягнути за одежу (якщо вона суха),не торкаючись металевих предметів та частин тіла.Треба одягнути діелектричні рукавиці, на потерпілого накинути гумовий (прогумований) сухий матеріал.

Якщо напруга понад 1000В для звільнення потерпілого від струмоведучих частин слід одягнути діелектричні рукавиці та боти і діяти ізольованими кліщами.

 

Повторення загальних відомостей про цикли.

1. Які процеси називаються циклічними?

Циклічними називаються обчислювальні процеси, в яких неодноразово виконуються одні й ті ж дії, але з різними даними.

2. Що потрібно для створення циклу?

Для організації циклу необхідно:

· задати початкове значення змінної, яка буде змінюватися у циклі;

· крок її зміни;

· її кінцевого значення.

3. Який вигляд має оператор з передумовою?

WHILE умова(виконання) do оператор;

де умова – це вираз, який після обчислення приймає значення True або False;

оператор – простий або складний оператор.

4. Знайти помилку в алгоритмі наступної задачі:

Дано ціле додатне число n . Скласти алгоритм знаходження виразу, що містить n коренів

program zadacha;

var r:integer; n:boolean;

begin

r := 0; //значення підкореневого виразу

write('n='); readln(n); //n – кількість коренів у виразі

while n<0 do

begin

r := sqrt(5-r);

n := n - 1;

end;

writeln('Відповідь: ',r);

end.

 


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. IV. Закріплення й узагальнення знань
  5. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  6. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  7. V. Закріплення знань
  8. V. Засвоєння знань
  9. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  10. VI. Узагальнення та систематизація знань
  11. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.




Переглядів: 1165

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.