МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
Класифікація шрифтів MS Windows
Roman – шрифти із зарубками, наприклад Таймс або Бодоні.
Swiss – рублені шрифти, що мають змінну товщину штрихів, наприклад Гельветіка або Футура.
Modern – шрифти, що мають постійну товщину штрихів, і всі моноширинні шрифти, наприклад, Кур'єр.
Script – шрифти, що імітують рукописні, наприклад, Декор.
Decorative – декоративні шрифти, наприклад, готичні.
Dont know – загальний тип шрифтів, що використовується у тому випадку, коли інформація про шрифт недоступна.
Історична класифікація шрифтів:
старовинна антиква (old style); перехідна антиква (transitional); нова антиква (modern).
Старовинна антиква – шрифти, схожі за характеристиками на створені в Італії в 15-16 століттях. В них невеликий контраст між основними і допоміжними штрихами і сильний нахил осі овальних елементів (помітний на потовщеннях букви «О»).
Перехідна антиква з більш сильним контрастом в насиченості штрихів (буква «М»), вісь нахилу овалів стала вертикальною. Перехідні і старовинні антикви часто використовують для набору книг, журналів і газет (рис. 12).
Рис. 12. Верхній рядок – перехідна антиква, нижній – приклад старовинної антикви
В шрифтах нової антикви зарубки не закруглюються і зменшені до волосяних ліній, вони перетинаються з основними штрихами під прямим кутом. Цей шрифт, що виник з середини 18 століття, створює враження прямизни, чіткості і офіційності.
План 1. Фізичний друкований і паперовий аркуші 2. Умовний друкований аркуш 3. Авторський аркуш 4. Тираж і кількість аркушів у виданні
Технічний редактор повинен знати, якщо одним із основних моментів у його роботі є попередній розрахунок обсягу видання. Для цього необхідно ознайомитися з одиницями виміру обсягу друкованого твору і навчитися знаки видавничого оригіналу переводити у рядки складання. Будь-якому видавництву слід знати: - скільки паперу піде на видання (обсяг видання у паперових аркушах, щoб пізніше за ним і тиражем визначити загальну масу паперу на тираж); - яким буде обсяг видання у друкованих аркушах (без цього не можна визначити його обсяг у паперових аркушах); - який обсяг твору, створеного автором (обсяг видання в авторських аркушах від нього залежить розмір авторського гонорару, якщо він призначений з розрахунку певної суми за один авторський аркуш; цей обсяг— один із договірних показників, установлених для автора видавництвом); - чому дорівнює обсяг усього друкованого матеріалу видання - і авторського, і не авторського (обсяг видання в обліково-видавничих аркушах - його необхідно зазначати у випускних даних кожного видання, як це передбачено стандартом; без нього не можна визначити місткість одного друкованого аркуша, тобто його ємність); - друкований обсяг усього тиражу (обліково-видавничий обсяг видання в аркушах-відбитках).
|
||||||||||
|