МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Відбиває взаємозв'язок їх внутрішніх функціональних підрозділів і модифікується залежно від загальної кількості стратегій даного суб'єкта.Організаційна структура організацій і підприємств роздрібної торгівлі Залежно від стратегічної мети, місії роздрібного торговця, місця та ролі на споживчому ринку його внутрішня організаційна структура з огляду на характерні елементи схожості може бути надскладною, відносно насиченою або спрощеною аж до елементарності. Складність і на перший погляд надмірна централізованість подібних торговельних організацій пояснюється не тільки територіальною віддаленістю мережі їх крамниць, але й масштабністю торгівельно-комерційних процесів, що в них відбуваються. Основним структурним елементом великої торговельної компанії є головний центр. Найвищим органом цієї організації залежно від організаційно-правової форми є рада директорів або збори учасників. Безпосередньо їм підпорядковується найвища посадова особа організації – президент або генеральний директор. Для забезпечення окремих напрямків комерційно-господарської діяльності великої роздрібної торговельної компанії створюються такі підрозділи (відділи, групи): комерційний, маркетинговий, економічний, фінансовий, розвитку мережі, кадрів, технічний та ін. Комерційний підрозділ торговельної компанії очолює комерційний директор. До складу цього підрозділу входять закупівельний, товарний відділи, внутрішній розподільний центр. Закупівельний відділ проводить роботу з організації гуртових закупівель товарів від постачальників для забезпечення потреб усіх магазинів компанії. Розподільний центр головного центру компанії віддаю організацією товаропостачання в масштабах усієї торговельної організації, доставкою закуплених товарів до кожного магазину. Маркетинговий підрозділ складається з відділів вивчення кон’юнктури та реклами. Вони займаються постійним аналізом і прогнозуванням конкурентної ситуації у даному сегменті ринку. Економічний підрозділ компанії формують аналітичний та плановий відділи. Аналітичний займається збором і аналізом первинної інформації стосовно до конкретних цільових ринків включно з даними про частку на них даної торгівельної компанії. Плановий – розробляє плани розвитку підприємства як у цілому, так і окремих його підрозділів на перспективу. До складу фінансового підрозділу входять відділи розрахунків і кредитів . Розрахунковий відділ відстежує правильність і своєчасність здійснення розрахунків з постачальниками відповідно до умов укладених договорів та проведених поставок. Кредитний – обґрунтовує необхідність звернення за кредитом, організовує отримання його на найбільш вигідних умовах та стежить за своєчасність його повернення. Підрозділ розвитку мережі – це особлива структурна вертикаль торговельної компанії, що об’єднує відділ мережі головного центру, регіональні центри і керівників пунктів продажу. Кадровий підрозділ проводить добір, розставку, переміщення, навчання кадрів та вирішення соціальних проблем персоналу. Порівняно зі структурою центрів торговельної компанії спільні ознаки побудови є і в організаційній структурі універмагів. При цьому спостерігаються її певне спрощення до експедиційно-розподільного центру, закупівельного, маркетингово-рекламного, планового, кадрового, господарського відділів, бухгалтерії. Ці елементи структури проводять оперативне керування сформованими за товарною ознакою відділами і секціями в торговельному залі. Відділ закупівель універмагу складається з товарних секцій ( одягу, взуття, культтоварів тощо) Сучасний універмаг неможлива уявити без експедиційно-розподільного центру, що включає інформаційну систему, експедицію і низку підсобних приміщень. Найпростішою організаційною побудовою відрізняються рядові, невеликі за розмірами магазини.
Власник магазину – юридична або фізична особа – призначає виконавчого директора, а також формує апарат магазину: бухгалтерію, заступників директора з комерційної роботи і з обслуговування. Роздрібна торгівля споживчої кооперації в основному сконцентрована в низових кооперативних ланках – у районних спілках і товариствах. Ведення роздрібної торгівлі у сільських районах безпосередньо займаються коопунівермаг, галузеві роздрібні торгівельні об'єднання (РТО) і госпрозрахункові роздрібні торговельні підприємства (ГРТП). При цьому РТО і ГРТП за організаційною сутністю є кооперативними організаціями, підзвітними вищим кооперативним організаціям – спілкам або товариствам. Віднесення роздрібних торговельних об'єднань і підприємств пояснюється тим, що вони організовують роботу спільної мережі: продовольчих, непродовольчих, спеціалізованих магазинів, магазинів з продажу товарів повсякденного попиту і дрібно роздрібних одиниць.
♠ Види ♠
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|