МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Характеристика й призначенняНайбільший прогрес серед комп'ютерних інформаційних систем відзначений в області розробки експертних систем, заснованих на використанні штучного інтелекту. Експертні системи дають можливість менеджеру або фахівцю одержувати консультації експертів з будь-яких проблем, про які цими системами накопичені знання. Під штучним інтелектом звичайно розуміють здатності комп'ютерних систем до таких дій, які називалися б інтелектуальними, якби виходили від людини..Найчастіше тут маються на увазі здатності, пов'язані з людським мисленням. Роботи в області штучного інтелекту не обмежуються експертними системами. Вони також містять у собі створення роботів, систем, що моделюють нервову систему людини, його слух, зір, нюх, здатність до навчання. Рішення спеціальних завдань вимагає спеціальних знань. Однак не кожна компанія може собі дозволити тримати у своєму штаті експертів по всіх пов'язаних з її роботою проблемах або навіть запрошувати їхній щораз, коли проблема виникла. Головна ідея використання технології експертних систем' полягає в тому, щоб одержати від експерта його знання й, завантаживши їх на згадку комп'ютера, використати щораз, коли в цьому виникне необхідність. Будучи одним з основних додатків штучного інтелекту, експертні системи являють собою комп'ютерні програми, що трансформують досвід експертів у якій-небудь області знань у форму евристичних правил (евристик). Евристики не гарантують одержання оптимального результату з такою же впевненістю, як звичайні алгоритми, використовувані для рішення завдань у рамках технології підтримки прийняття рішень. Однак часто вони дають у достатньому ступені прийнятних рішень для їхнього практичного використання. Все це уможливлює використати технологію експертних систем як советующих системи. Подібність інформаційних технологій, використовуваних в експертних системах і системах підтримки прийняття рішень, полягає в тому, що обидві вони забезпечують високий рівень підтримки прийняття рішень. Однак є три істотних розходження. Перше пов'язане з тим, що рішення проблеми в рамках систем підтримки прийняття рішень відбиває рівень її розуміння користувачем і його можливості одержати й осмислити рішення. Технологія експертних систем, навпаки, пропонує користувачеві прийняти рішення, що перевершує його можливості. Друга відмінність зазначених технологій виражається в здатності експертних систем пояснювати свої міркування в процесі одержання рішення. Дуже часто ці пояснення виявляються більше важливими для користувачів, чим саме рішення. Третя відмінність пов'язане з використанням нового компонента інформаційної технології - знань.
|
||||||||
|