МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Центрі “тисяча”.Усне додівання і віднімання в межах 1000 вивчають в такій послідовності: додавання і віднімання виду 60+90 і 120-30; додавання і віднімання виду 560+320, 560-320; додавання виду 230+70; віднімання виду 200-60; додавання виду 380+590; віднімання виду 420-70; віднімання виду 650-290 і 650-270. Ознайомлення учнів з обчислювальними прийомами здебільшого проводять методом бесіди з застосуаванням структурних запасів, але слід також практику- вати прийом аналогій, метод розповіді чи самостійної роботи з наступною бесі-дою. Подамо зразки структурних записів, які служать опорою для пояснення при-йому. Додавання і віднімання круглих сотень: 200+700=900 800-300=500 2сот +7сот=9сот. 8сот -3сот=5сот. Прийоми обчислення виразів на додавання і віднімання круглих десятків з переходом через розряд зводиться до відповідних випадків додавання і відні-мання: 60+90=150 120-30=90 6дес +8дес=15дес. 12дес -3дес=9дес. Для випадків усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел без переходу через десяток використовують прийоми порозрядного додавання і від- німання: 520 + 340 = 470 - 320 =
500 20 300 40 400 70 300 20 500+300=800 400-300=100 20+40=60 70-20=50 800+60=860 100+50=150 520+340=860 470-320=150 розглядаючи ці випадки, доцільно показати різні способи виконання обчис-лень:спосіб порозрядного додавання чи віднімання, спосіб послідовного дода-вання чи віднімання та спосіб переходу до дій над десятками. Для пояснення випадків додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через десяток застосовують такі відповідні структурні запаси:
а) 380 + 590 =
300 80 500 90 500+300=800 80+90=170 800+170=970 380+590=970
б) 420 - 70 = 420 - 70 =
300 120 20 50
120-70=50 420-20=400 300+50=350 400-50=350 420-70=350 420-70=350
в) 650-290= 650-270= 650-200=450 600-200=400 450-90=360 400-70=330
З структурних записів видно, що при додаванні круглих трицифрових чисел з переходом через десяток здебільшого використовують спосіб порорядного до-давання, а при відніманні – спосіб послідовного віднімання.
|
||||||||
|