Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Хід уроку

Тема. Письмо рядкової букви и. Розвиток зв’язного мовлення. Формування поняття про мовлення як засіб упливу на поведінку людей

Мета: вчити учнів писати рядкову букву и, з’єднувати її з вивченими буквами; закріплюва­ти вміння розрізняти рукописні й друковані літери; вдосконалювати навички звуко-складового аналізу слів; вчити правильно спілкуватися з ровесниками, дорослими; розвивати увагу, логічне мислення, мовлення учнів; виховувати у дітей старанність, охайність, бажання робити добрі справи.

Обладнання: малюнок сови, предметні малюнки, каса букв, картки з друкованою й рукописною літерою и, зошит, схеми слів, кросворд; посібник (Македонова Л. А., Мачнева О. М. Навчання каліграфічного письма.

Хід уроку

I. Організаційний момент

Всі мерщій сідайте, діти.

Домовляймось не шуміти,

На уроці не дрімати,

Руки вчасно підіймати.

І щоб не було мороки.

Всі готові до уроку?!

Тож гаразд, часу не гаєм

І урок розпочинаєм.

II. Актуалізація опорних знань учнів

— Діти, до нас завітала гостя. Вона працює у лісовій школі. А сьогодні вона хоче побачити, як діти нашого класу вміють гарно писати і працювати.

А яка це гостя, ви дізнаєтеся, якщо відгадаєте загадку.

Що воно за дивна птиця —

Світла денного боїться,

Дзьоб гачком, великі очі,

І не спиться їй щоночі.

— Ху-ху-ху! — кричить, співа.

Відгадали? Це... (сова).

— Так, діти, до нас завітала Мудра Сова, і принесла з собою ба­гато завдань, щоб перевірити ваші знання.




Переглядів: 1112

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2. Матриця фінансової стратегії | Гра «Чарівні звірі»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.