Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Гра «Чарівні звірі»

— Сова запрошує нас до лісу. (Учитель на дошці вивішує ма­люнки, на яких зображені звірі.) Кого ви бачите? Що вони трима­ють у руках?

Учні називають букви, які тримають звірі, по черзі пишуть на дошці відповідні рукописні (великі, маленькі), називають звуки, що позначає кожна буква.

— З першим завданням ви впорались на відмінно. Сова пере­коналася, що ви вже навчилися гарно писати вивчені букви, і при­несла вам нову рукописну букву. А яку саме, ви згодом дізнаєтесь. А спочатку послухайте вірш.

В абетці букву ми зустріли

Таку, що слів не починає.

А у словах дуби, гриби

Останнє місце посідає.

— Чи здогадалися ви, яку букву принесла нам Сова? Яким зву­ком закінчуються слова дуби, гриби? Якою літерою позначається цей звук? (Звуко-складовий аналіз слів дуби, гриби.)

— Назвіть слова, у яких літера а захована всередині слова.

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід уроку | Робота в зошиті

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.