МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Інформування громадськостіМінімальний стандарт забезпечення прозорості. Роль і функції — Визначення і діяльність органів державного управління мають відповідати вимогам системи національних рахунків або вказівкам МВФ щодо статистики державних фінансів. — Органи державного управління мають розглядати позабюджетну діяльність у рамках бюджетного процесу. —Необхідно запровадити законодавчу й адміністративну основу бюджету, що охоплює як бюджетну, так і позабюджетну діяльність із конкретизацією функцій управління бюджетною сферою. —Правила оподаткування мають визначатися силою закону, на адміністративне застосування податкового права повинні поширюватися процедурні гарантії. —Позабюджетна діяльність має бути відображена в бюджетній документації та матеріалах обліку. — У бюджетну документацію належить включати початкові й уточнені бюджетні розрахунки за попередні два роки. —Бюджетна документація має містити інформацію про основні зобов'язання і податкові видатки уряду (суму податкових пільг), а також дані про пов'язану з бюджетними операціями діяльність центрального банку і нефінансових державних організацій. —Дані про обсяг і структуру державного боргу належить повідомляти щорічно з затримкою не більше ніж на шість місяців. — Необхідно публікувати дані про практику бюджетно-податкової звітності. —Завчасно мають бути оголошені графіки строків публікації звітності. Відкритість підготовки і виконання бюджету та бюджетної звітності —Разом із бюджетом необхідно подати документ про перспективи розвитку бюджетної сфери й економіки в цілому, в тому числі про пріоритети та кількісну оцінку обґрунтованості бюджетної політики. —Необхідно опублікувати розрахунки середньострокової макроекономічної основи бюджету, а також макроекономічні прогнози. —Подати дані про бюджетні і податкові ризики та інші невизначеності відносно видатків за певними програмами. — Уся діяльність органів державного управління має бути охоплена бюджетною класифікацією; операції належить класифікувати за економічними, адміністративними і функціональними ознаками. — Треба визначити адміністративну відповідальність за збір і витрачання державних коштів. — У бюджетній документації показати загальне сальдо з аналітичною таблицею, складеною на основі бюджетних оцінок. — Разом із бюджетом слід подати дані про стандарти бухгалтерського обліку. — Необхідно дотримуватися правил щодо періодичності та своєчасності звітності. — Підсумкові бюджетні рахунки мають бути підготовлені не пізніше ніж через 12 місяців після закінчення фінансового року, відповідати високим вимогам повноти й надійності та бюджетним асигнуванням, пройти аудиторську перевірку незалежним зовнішнім аудитором. Читайте також:
|
||||||||
|