Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Шкала перерахування оцінок результатів навчання у різних системах оцінювання

  Система оцінювання     Шкала оцінювання  
Внутрішній вузівський рейтинг, % 100 – 91 90 – 71 70 – 51 50 – 0
Національна 4-х бальна і в системі ЕСТS   відмінно А   добре В, С задовільно D, E незадовільно FX, F
Внутрішній вузівський рейтинг у системі ЕСТS, % 100 – 91 90-81 80-71 70-58 60-51 50-26 25 - 0
Національна/ 7-ми бальна в системі ЕСТS відмінно   А дуже добре В добре   С задо вільно D достат ньо E незадо вільно FX * незадо вільно F**
ECTS, % студентів А В С D E FX* F**
не враховується

* З можливістю повторного складання.

** З обов’язковим повторним курсом.

 

Отже технологія стандартизованого тестового контролю являє собою замкнений циклічний процес, що складається з наступних етапів:

- створення системи базових тестових завдань;

- конструювання тесту;

- проведення тестування;

- оцінювання ступеня досягнення кінцевих цілей освітньо-професійної підготовки (ООП) студентів відповідно до об’єктивних критеріїв.

Важливо також зазначити, що тестовий контроль не єдиний метод, який пропонується для оцінювання фахової компетентності студентів. Застосування різних методів вимірювання рівня знань та вмінь студентів дозволяє зменшити недоліки окремих методів і отримати в результаті об'єктивну оцінку рівня компетентності майбутнього фахівця.

 

 

Навчальне видання

 

Тестові завдання та методика їх оцінювання за змістовими модулями з дисципліни «Основи економічної теорії» (для студентів 1 курсу всіх форм навчання спеціальності 6. 050200 «Менеджмент організацій»).

 

 

Укладачі: Валентина Петрівна Решетило Олена Олександрівна Чуприна Марія Сергіївна Науменко  
Редактор: М.З. Аляб’єв

 

 

План 2007 , поз. 113

Підп. до друку 06.06.2007. Друк на ризографі. Замовл. №______ Формат 60х84 1/16 Умовн.-друк. арк. 1,8 Тираж 100 прим. Папір офісний. Обл.-вид. арк. 2,2  
61002, Харків, ХНАМГ, вул. Революції, 12

Сектор оперативної поліграфії ІОЦ ХНАМГ

61002, Харків, вул. Революції, 12

 

 




Переглядів: 343

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика рейтингової оцінки знань, умінь і навичок студентів | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.