МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Акушерство, гінекологія і біотехнологія розмноження тваринМета: ознайомитися з технологією утримання самок різних видів тварин їх годівлею і продуктивністю, організацією запуску, сухостою та родів; діагностикою клінічних і прихованих форм маститу. Зібрати і навести у звіті дані про наявність необхідних інструментів і медикаментів для надання рододопомоги, лікування самок при акушерських та гінекологічних хворобах, маститі, стимуляції і корекції статевої функції. Ознайомитися з роботою і обладнанням пункту штучного осіменіння (лабораторії з відтворення стада сільськогосподарських тварин), розпорядком дня технолога штучного осіменіння, методом зберіганням сперми, веденням документації з обліку осіменіння і родів та звітності з відтворення стада. Оволодіти методикою визначення оптимального часу для введення сперми. Провести відтаювання, оцінку і введення сперми. Проаналізувати показники відтворення стада сільськогосподарських тварин (велика рогата худоба, коні, вівці, свині). Привести показники виходу приплоду на 100 маток за два останніх роки. Визначити поширеність акушерських і гінекологічних хвороб. Прийняти участь у проведенні акушерської і гінекологічної диспансеризації маточного поголів’я. При цьому, обов’язково, урахувати результати клінічного дослідження неплідних самок. На основі проведення акушерської і гінекологічної диспансеризації визначити головні форми неплідності (аліментарна, кліматична, природжена, симптоматична, експлуатаційна, стареча, імунна, штучно набута і спрямована). Оволодіти клінічними методами діагностики вагітності, акушерських і гінекологічних хвороб та хвороб молочної залози у самок сільськогосподарських і домашніх тварин; прийомами надання акушерської допомоги при патологічних родах; провести лікування хворих тварин і оцінку розвитку новонароджених. Студент аналізує організацію природного осіменіння тварин у господарстві або у населеному пункті за місцем проходження практики, визначає заплідненість самок. Опановує методику андрологічної диспансеризації, приймає участь у проведенні діагностичних, лікувальних та профілактичних заходів. Разом з ветеринарною службою господарства розробляє систему заходів профілактики акушерських і гінекологічних хвороб та неплідності. У кінці звіту, з даного розділу, студент оформляє таблицю, де приводить дані виконаної ним роботи (табл. 1). Таблиця 1 – Робота виконана за період виробничої практики з дисципліни „Акушерство, гінекологія і біотехнологія відтворення тварин”
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|