Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Алгоритм методу пошуку Хука-Дживса

Шаг 1: Визначити початкову точку Х0, прирощення ∆i, i=1,…,N коефіцієнт зменшення кроку α>1 і параметр закінчення пошуку ε>0.

Шаг 2: Провести дослідницький пошук.

Шаг 3: Перевірити, чи був дослідницький пошук вдалий (чи знайдена точка з меншим значенням цільової функції)?

«Так»: перейти до шагу 5.

«Ні» : продовжити.

Крок 4: перевірка закінчення пошуку. Чи виконується нерівність ׀׀Δх׀׀>ε?;

«Так» : припинити пошук, поточна точка апроксимує точку оптимуму Х*.

«Ні» : зменшити приріст ∆i = ∆ii, i=1,…,N. Перейти до шагу 2.

Шаг 5 : Провести пошук за зразком: Хр(к+1)= Х(к)+ (Х(к)- Х(к-1))

Шаг 6 : Провести дослідницький пошук, використовуючи Хр(к+1) як базову точку. Хай Х(к+1) – отримана в результаті точка.

Шаг 7 : Чи виконується умова f(Х(к+1))<f(Х(к))?.

«Так» : покласти Х(к-1) = Х(к); Х(к)= Х(к+1) . Перейти до шагу 5.

«Ні» : перейти до шагу 6.

 

Приклад пошуку за методом Хука-Дживса.

 

Знайти точку мінімуму функції f(x)=8x12+4x1x2+5x22, використовуючи точку x(0)[-4;-4]T.

Розв’язок.

Для того, щоб використати метод прямого пошуку Хука-Дживса, необхідно знати такі векторні величини:

- векторна величина прирощення ∆x=[-1;1]T;

- коефіцієнт зменшення шагу α=2;

- параметр закінчення пошуку ε=10-4.

Ітерації починаються з дослідницького пошуку навколо точки x0, що відповідає значенню f(x(0))=272.

Фіксуючи х2, дамо приріст x1.

х2= -4.

x1= -4+1 → f(-3;-4)=200< f(x(0))=272 → успіх.

Це означає, що необхідно зафіксувати x1=-3 та дати приріст змінній х2.

х2=-3

x1=-4+1 → f(-3;-3)=153<200 → успіх.

Таким чином, в результаті дослідницького пошуку знайдемо точку x(1)=[-3;-3]T.

f(x1(1))=153.

Оскільки дослідницький пошук був успішнім, переходимо до пошуку за зразком.

X(2)=x(1)+(x(1)-x(0))=[-2;-2]T.

F(xp(2))=68.

Далі проводимо дослідницький пошук навколо точки xp(2), який виявляється успішним при застосуванні додатних змінних x1, х2.

В результаті отримуємо точку x(2)=[-1;-1]T.

f(x2)=17.

F(x(2))< f(x(1)), пошук за зразком можемо вважати успішним, x(2) стає новою базовою точкою при проведенні нового пошуку за зразком.

Ітерації продовжуються доки зменшення величини шагу не вкаже на закінчення пошуку в околиці точки.




Переглядів: 429

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модифікована система пошука по симплексу Нелдера – Міда | Модифікації процедури Хука-Дживса

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.